تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۲۱۶۰۴۰
فرماندار محمودآباد گفت: در حوزه بهداشت و درمان کلید چهار طرح با اعتبار 33 میلیارد ریالی زده شد و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
۰
plusresetminus
بهره‌برداری از ۴ پروژه بخش درمان در محمودآباد تا پایان امسال
به گزارش بلاغ به نقل از آوای‌شمال، یحیی یوسف‌پور امروز در نشست فعالان عرصه بهداشت و سلامت شهرستان محمودآباد با اشاره به اهمیت بهداشت و درمان از نگاه دولت، اظهار کرد: توجه به سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این راستا دولت در این شهرستان اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته دو پروژه عمرانی با تأمین اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان در حوزه بهداشت و درمان به بهره‌برداری رسید، افزود: همزمان با بهره‌برداری این دو پروژه، کلید چهار طرح دیگر با اعتبار ۳۳ میلیارد ریالی زده شد و در سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: از زمان آغاز به‌کار دولت تدبیر و امید ۱۳ طرح عمرانی در قالب احداث مرکز و خانه بهداشت و درمان، کلینیک تخصصی، ساخت و تجهیز پایگاه بهداشتی و بازسازی و تجهیز مرکز بهداشت و درمان اجرایی شده است.

یوسف پور اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان را شایسته دانست و گفت: در حال حاضر هنگامی که مردم به بیمارستان مراجعه می‌کنند، سه الی ۶ درصد هزینه درمان را پرداخت می‌کنند و به جز رنج درمان دغدغه پرداخت هزینه ندارند.

این مسئول بیان کرد: هدف دولت کاهش هزینه بیماران و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به مردم است و در این راستا در شهرستان محمودآباد اقدامات خوبی در سال‌جاری نیز در حال انجام است.

وی در پایان گفت: دولت با اجرای طرح تحول سلامت در سال‌های اخیر اقدام خوبی را آغاز کرده و این حرکت اقدامی زیربنایی برای حل مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴