تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲
کد مطلب : ۲۱۴۵۹۸
داریوش ارجمند و پروانه معصومی، از پوشش نامناسب برخی از همکاران خود انتقاد کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، بازیگر نقش مالک اشتر گفت: ما باید بیش از پیش به فکر فرهنگ و بازگرداندن اخلاق به هنرمان باشیم. اخلاقی که با یک نگاه درست می‌توانیم از فرهنگ ایرانی اسلامی خودمان برداشت کنیم. امیرالمؤمنین(ع) نماد واضح و کامل اخلاق‌گرایی است.

داریوش ارجمند در گفت‌وگو با میزان افزود: این لباس‌هایی که بعضی هنرمندان می‌پوشند نمونه واضحی از فرم‌گرایی تحمیلی است. گاهی برایم سؤال پیش می‌آید که اصلاً بعضی چطور پایشان داخل این شلوار‌ها می‌رود؟

همچنین پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در پاسخ به سؤال خبرنگار بسیج در مورد پوشش نامناسب برخی از هنرمندان در جشن سینمایی حافظ گفت: من در آنجا  نبودم ولی در هر صورت یک خانم بازیگر اگر غیرمتعارف بپوشد شدیداً به چشم می‌آید به دلیل اینکه الگوی بقیه است، پوشش‌های نامناسب برخی از بازیگران و هنرمندان ارزش کار هنری آنها را هم کم می‌کند و فعالیت و زحمات آنها را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

معصومی تاکید کرد: این پوشش‌های دوگانه هنرمندان که در فیلم‌ها یک نوع پوشش دارند و در جامعه به شکل کاملا متفاوت ظاهر می‌شوند اثر خیلی بدی بر روی جوانان و جامعه می‌گذارد و مردم همه چیز را و حتی دینداری را هم بازی فرض می‌کنند، دینداری و مسلمان بودن برای آنها یک بازیچه تلقی می‌شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: به هر حال من تصور می‌کنم که خانم‌هایی که الگو هستند باید بیشتر مراقب پوشش خود باشند، البته شاید کمی برایشان مشکل باشد چرا که در هر صورت در جامعه هنری چشم و هم‌چشمی و رقابت هست، ولی کمی هم باید خودمان قاضی خودمان باشیم تا دیگران به ما نگویند. خود هر فردی به نظر من بهتر از هر کس دیگری می‌تواند پوشش خود را قضاوت کند و خوب است که هنرمندان هم این کار را انجام دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲