تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
کد مطلب : ۲۱۴۴۸۶
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با ابراز نگرانی از روند افزایش طلاق در جامعه گفت: مردم به تلاش ما امید دارند، کاهش طلاق و معضلات اجتماعی از اولویت‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی باشد.
۰
plusresetminus
کاهش طلاق و معضلات اجتماعی از اولویت‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی باشد
به گزارش بلاغ به نقل از خط امید، علیرضا یونسی ظهر امروز در جلسه کارگروه طلاق که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد عنوان کرد: موضوع رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی باید در بین همه اقشار و نهادها به صورت هماهنگ قرار بگیرد و در اولویت رسیدگی باشد.


وی خاطر نشان کرد: مسئله آسیب‌ها اجتماعی را باید جدی گرفت و رشد اخلاق جامعه، در دستور کار خطبه‌های نماز جمعه و نهادهای فرهنگی تربیتی مثل دانشگاه‌ها، اصناف مختلف و اقشار مختلف قرار بگیرد تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.


معاون سیاسی امنیتی استانداری  مازندران با ابراز نگرانی از روند افزایش طلاق در جامعه گفت: مردم به تلاش ما امید دارند، باید در زمینه کاهش طلاق در جامعه راهکاری را پیدا و عملی کرد، کاهش طلاق و معضلات اجتماعی از اولویت‌های اصلی  دستگاه‌های اجرایی باشد.


یونسی با بیان اینکه مبارزه با معضلات اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد به کالبد شکافی در طبقات اجتماعی نیاز دارد بیان داشت: فرمانداران باید طرح‌های خود را برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی  همراه با راهکار ارائه دهند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما