کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس:

مشکلات کشور با برجام حل نمی‌شود

فارس , 13 مرداد 1395 ساعت 13:38

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام فوایدی داشت و کشور را از برخی تهدیدات نجات داد، اما درد داخلی کشور با برجام حل نخواهد شد.


به گزارش بلاغ، قاسم احمدی‌لاشکی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای مرکز رشد واحد واحدهای فناور این شهرستان با اشاره به اینکه برجام فوایدی داشت و کشور را از برخی تهدیدات نجات داد، اظهار کرد: اما درد داخلی کشور با برجام حل نخواهد شد.

وی افزود: برای حل مشکلات کشور باید به توان داخلی خود تکیه کنیم و از فرصت‌ها استفاده و تجاری‌سازی کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس، کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مراکز رشد خوب جواب داد سپس می‌توانیم پارک فناوری را دنبال کنیم و بنابراین باید در کشور نیازسنجی شود.

 

وی با بیان اینکه مراکز رشد در مازندران ضعیف عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: پنج استان به عنوان مراکز علم و فناوری معرفی شد زیرا به این نتیجه رسیدند که پیشرفت می‌کنند.

 

احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه انرژی‌ای که برای گرفتن منطقه آزاد می‌گذاریم، منطقه دچار چالش می‌شود، تصریح کرد: دانشگاه علوم دریایی نوشهر ورود بسیار خوبی در حوزه علم و فناوری پیدا کرد و همه باید برای تبدیل علم به ثروت تلاش کنند.


وی گفت: باید از نخبگان برای توسعه و آبادانی کشور نهایت بهره را برد و صرفا به سخنرانی اکتفا نشود و فعالان اقتصادی را وارد میدان کنیم.


کد مطلب: 214411

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/214411/مشکلات-کشور-برجام-حل-نمی-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com