تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۱۴۰۳۹
جانشين فرمانده انتظامی آمل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 6 نفر از افرادی که با جعل عنوان از مردم کلاهبرداری کردند شناسايی و دستگير شدند.
۰
plusresetminus
دستگیری 6 کلاهبرادار از ابتدای سال 95 تاکنون/ مامور قلابی اداره برق در آمل دستگیر شد
به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، سرهنگ ابراهيم شجاعی از دستگيری مامور قلابی اداره برق هنگام کلاهبرداری از مردم در شهرستان آمل خبر داد و گفت: طی مراجعه تعدادی از شهروندان به مراکز انتظامی در شهرستان آمل مبنی بر اينکه فردی با معرفی خود به‌عنوان مامور اداره برق از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقيقات پليسی متهم را شناسايی و در اقدامی غافلگيرانه وی را دستگير کردند، افزود: اين متهم با جعل عنوان مامور اداره برق و با وعده استخدام افراد جويای کار در اداره برق از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

 

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان آمل یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 6 نفر از افرادی که با جعل عنوان از مردم کلاهبرداری کردند شناسايی و دستگير شدند.

 

سرهنگ شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: برای جلوگيری از سوء استفاده افراد فرصت طلب که خود را مامور ادارات و يا شرکت‌های خدمات رسان معرفی می‌کنند حتما از آنان کارت شناسائی درخواست و در صورت مشاهده هرگونه مغايرت يا موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴