تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۲۱۳۶۶
این روزها آقای لاریجانی در پوست خود نمی گنجد. دیگر احمدی نژادی نیست که اعلام کند مجلس را در رأس امور نمیداند. وزارت کشور به معاون همیشگی وی سپرده خواهدشد. مجلس نیز گزارشی خوانده که آقای لاریجانی توسط آن معتقد است آبرویی که از وی رفته قرار است به جوی برگردد!
۰
plusresetminus
غائله قم و عقده گشایی رسانه های ضد انقلاب!
به گزارش بلاغ، سایت ضد انقلاب رادیو فردا با شادمانی تمام استخوانی به دست آورده تا لیس بزند. در مجلس گزارشی تهیه شد از غائله قم که در آن نه سپاه در امان مانده، نه بسیج، نه اداره اطلاعات، نه دولت و نه موسسه امام خمینی (ره) و نه اطرافیان آیة الله مطهری زمان.
لاریجانی هم در مظلوم نمایی ای هرچه تمام تر مدعی شده این تسویه حسابِ کاملاً شخصی، به شخصِ وی مربوط نیست بلکه به هتک حرمت حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) ربط دارد!!!
رادیو فردا بخشهایی از بحث بین حجة الاسلام رسایی و لاریجانی را در خبر تیتر یک خویش نقل نموده و در لابه لای آن از علامه مصباح، از رسایی، از سپاه، از اطلاعات، از دولت و خلاصه از همه کس انتقام گرفته و در اقدامی عجیب به جانبداری از رییس مجلس پرداخته است! رادیو فردا با تقطیع مشاجره بین رسایی و لاریجانی می نویسد:

"این کمیسیون روز سه‌شنبه، ۱۵ مرداد خلاصه‌ای از گزارش نهایی خود را منتشر کرد که در آن بدون اسم بردن از شخصیت خاصی تنها از «افراد خودسر»، «مسئولان برخی نهادها» و «حلقه پرتو» به عنوان مسببان این حادثه نام برده شده بود. «حلقه پرتو» اشاره به نزدیکان آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، روحانی تندرویی دارد که تا چندی پیش حامی محمود احمدی‌نژاد بود، گروهی که حمید رسایی نیز عضوی از آن به‌شمار می‌رود."

و در ادامه می افزاید:

"وی {رسایی} خطاب به رئیس مجلس گفت: «رهبری گفتند اشتباه اول را استیضاح‌کنندگان مرتکب شدند، اشتباه دوم را احمدی‌نژاد با ماجرای سی‌دی؛ اشتباه سوم از سوی برخی نمایندگان بود که به رییس‌جمهور توهین کردند و اشتباه چهارم هم این بود که شما قدری زیاده‌روی کردید. اشاره آقای رسایی به سخنان علی لاریجانی در پایان جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که پس از افشاگری محمود احمدی‌نژاد و انتشار نوار صحبت‌های فاضل لاریجانی، گفت که مردم شخصیت آقای احمدی‌نژاد را شناختند. این‌بار اما علی لاریجانی در پاسخ به رسایی گفت: «این ترتیب را شما قائل هستید. رهبری ترتیبی قائل نشدند.»

"لاریجانی در پاسخ به فریادهای حمید رسایی که می‌خواست سخنان خود را ادامه دهد، گفت: «شما دارید به مجلس توهین می‌کنید. اگر در این هشت سال آقای احمدی‌نژاد یک بار جلوی این کارهای او می‌ایستادید این وضع پیش نمی‌آمد"

هنوز فراموش نشده که در تذکرات رسایی به مطهری هم در مورد عدم استیضاح مجدد احمدی نژاد و اینکه رهبر انقلاب با آن مخالفند، مطهری مانند لاریجانی مدعی می شد "این نظر شماست و نه نظر رهبری"! البته پس از اعلام موضع رهبری و تأیید نظر حجه الاسلام رسایی نیز، مطهری بر حرف خود بیشتر پافشاری نمود!

برای آن دسته از افرادی که در جریان تهیه این گزارش قرار گرفته اند مشخص است که ایرادات فراوانی بر آن مترتب است:

۱. چگونه مجلس می تواند گزارشی تهیه کند که خودش یک طرف ماجراست؟ آیا اگر دو نفر در خیابان با هم دعوا کنند، یکی از آنها ولو قاضی بوده باشد، صلاحیت قضاوت در مورد این اتفاق را خواهد داشت؟ حال مجلس از چه جایگاهی چنین گزارشی را به طور علنی منتشر می کند و مقدس ترین ارکان نظام مانند بسیج، سپاه و اداره اطلاعات را به پای یک نماینده که خود، مورد نکوهش بی سابقه مقام معظم رهبری قرار گرفت ذبح می کند؟

۲.قم سه نماینده دارد که یکی از آنها لاریجانی است. چه کسی به مجلس اجازه داده تا از ورود دو نماینده دیگر به فرایند تحقیق جلوگیری کند؟ آیا مجلس می خواسته مسائلی را بزرگنمایی یا خدای نکرده تحریف کند؟

3. حجه الاسلام دکتر روانبخش به این مساله اشاره کرده اند که نمایندگان با ایشان حتی یک تماس هم نداشته اند! حال چگونه مجلس می تواند مدعی شود که گزارشش همه جانبه بوده است  و مبتنی بر حقیقت؟
به راستی اگر آقایان در داخل کشور کارشان را درست انجام دهند و همیشه از موقعیت خود استفاده شخصی نکنند (مثلاً ماجرای تلاش برای حفظ انحصار نشر آثار شهید مطهری توسط آقازاده ایشان) آیا رسانه های بیگانه استخوانی برای لیسیدن پیدا می کنند؟
بی شک اهانت به رئیس مجلس دل همه ولایتمداران را به درد آورد چرا که وی هرچند هم خطاکار، رئیس یکی از قوای سه گانه است و بدتر آنکه مقام معظم رهبری از این مساله رنجیدند. اما آیا راه حل برخورد با چنین مسائلی، جنجال آفرینی مجدد و اتهام بستن به همه نظام است؟
آیا آقای لاریجانی که خود را از همه ی عالَم هم عالِم تر می دانند، نباید قدری بیاندیشند که چرا در یکشنبه سیاه مجلس زیاده روی کرده، احمدی نژاد را مجبور به پخش عمومی فیلم نمود، باعث وهن نظام و مجلس و دولت شد و قطعاً شخصِ لاریجانی موجبات چنین برخورد سخیفی را فراهم آورد؟ و آیا مخاطبین رسانه های بیگانه که مدام از سپاه و بسیج و ... بد می شنوند، با این نوع تهیه گزارشهای جانبدارانه و ناصواب، مطمئن نمی شوند که حق با دشمنان است؟
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴