تاریخ انتشارجمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۲۱۳۱۷۱
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با تاکید بر اینکه مرحوم مجدآرا الگویی برای مسئولان ادارات است، گفت: یکی از اولویت‌های ما ساختارمندی در خصوص یادواره‌های شهدا است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، حسین منفردی در جمع خبرنگاران در گلزار شهدا تکیه معصوم‌زاده فریدونکنار، اظهار کرد: شهدا در جوانی جان خود را برای رضای حق دادند و ما نسبت به آنها وظیفه داریم.
 
وی افزود: در روز نخست به مزار شهدا آمدم تا به خود یادآوری کنم که حضور در این سمت خدمتگذاری به برکت خون شهدا و پایداری آنها است.
 
سرپرست فرمانداری فریدونکنار همچنین از مرحوم مهندس مجدآرا نماینده اسبق مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی یاد و خاطرنشان کرد: مجدآرا الگوی ما در سیستم اداری است.
 
منفردی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مباحث مربوط به ترویج ایثار و شهادت را باید به صورت کارشناسی برای جوانان بیان کنیم، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فریدونکنار برنامه‌ای مدون را ایجاد می‌کنیم تا بر اساس آن ارزش و سیره شهدا به نسل سوم و چهارم منتقل شود.
 
وی افزود: یکی از اولویت‌های ما ساختارمندی در خصوص یادواره‌های شهدا است چرا که تبیین اهداف شهدا بسیار ضروری محسوب می‌شود.
 
سرپرست فرمانداری فریدونکنار در پایان با بیان اینکه هرچقدر بتوانیم جوانان را به این سمت بیاوریم نظام بهره برده است، گفت: مطالعه‌ای آکادمیک از فریدونکنار درباره نقاط ضعف و قوت، موقعیت جغرافیایی، توانایی و ظرفیت‌ها را بررسی کردم و به دنبال تدوین برنامه و استراتژی برای این شهرستان هستم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴