تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۲۱۳۱۰۳
توسط ستاد استقبال و برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام شهر امیرکلا برنامه‌های تشییع و تدفین 2 شهید گمنام اعلام شد.
۰
plusresetminus
برنامه‌های تشییع و تدفین 2 شهید گمنام شهر امیرکلا اعلام شد
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، همزمان با آماده‌سازی مکان تدفین دو شهید گمنام شهر امیرکلا برنامه‌های تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر دفاع مقدس از سوی ستاد برگزاری این مراسمات اعلام شد.

مراسم وداع با شهیدان گمنام همزمان با شب شهادت احیاگر مکتب تشیع حضرت امام صادق (ع) روز جمعه ۸ مرداد ۹۵ همراه با نماز جماعت مغرب‌و عشا در حسینیه سرمیدان مسجدجامع امیرکلا همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر شکریان و نوحه‌سرایی مداحان اهل بیت محمدرضا بذری و رضا روحی‌نژاد برگزار خواهد شد.
 
همچنین این ستاد دیگر برنامه‌های خود را به شرح زیر اعلام کرد:
 - مراسم تشییع ابدان طیبه شهیدان گمنام به‌همراه شهید تازه تفحص شده علی_اکبرخانجانی در روز شنبه ۹ مرداد ۹۵ راس ساعت ۹ صبح از بیمارستان شهید یحیی‌نژاد تا میدان ولایت بابل برگزار و سپس رأس ساعت ۹:۳۰ صبح ادامه مراسم تشییع شهدای گمنام از درمانگاه شهید زاهدپاشا امیرکلا آغاز می‌شود.

- مراسم شب هفت شهدای گمنام نیز در روز پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۹۵ پس از نماز مغرب و عشا همراه با سخنرانی، مداحی و پذیرایی شام در کنار مزار شهدا در بوستان شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

 این ستاد در اطلاعیه خود مسیر تشییع دو شهید گمنام در شهر امیرکلا را از درمانگاه شهید زاهدپاشا به سمت مهدیه چهلستون سه‌راه سجادی و سپس چهارراه دیوکلا به سمت میدان مهارت و از آن‌جا به سمت محل تدفین واقع در بوستان شهدای گمنام امیرکلا اعلام کرد.

گفتنی است در زمان تدفین شهدای گمنام مداح اهل بیت حاج احمد واعظی مشتاقان جهاد و شهادت را با نوای گرم خود بهره‌مند خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲