تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۲۱۲۸۸۵
پس از امضای قرارداد با کاله آمل، حضور جواد کریمی بهترین پاسور جوان آسیا در تیم نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشور قطعی شد.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، جواد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در نکا، ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: با بازگشت تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی والیبال جوانان آسیا در کشور چین تایپه و موفقیت در معرفی بهترین پاسور رقابت‌ها چند روزی در استراحت قرار داریم.

وی افزود: در این مدت برای حضور در لیگ برتر والیبال کشور اقداماتی را انجام دادیم که با امضای قراردادی با باشگاه کاله آمل به همراه نماینده مازندران در رقابت‌های این فصل والیبال برتر کشور شرکت می‌کنم.

بهترین پاسور آسیا با اشاره به شروع تمرینات تیم «ب» والیبال بزرگسالان کشور، خاطرنشان کرد: جهت شرکت در اردوی تیم ملی والیبال «ب» کشور جهت حضور در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا که از 20 مرداد در کشور قطر برگزار می‌شود نیز دعوت شدم که باتوجه به اینکه به تازگی از رقابت‌های آسیایی برگشتیم با اجازه مربیان چند روزی را استراحت می‌کنم و از ابتدای هفته آینده در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوم.

به گزارش بلاغ، جواد کریمی که سابقه انتخاب به عنوان بهترین پاسور آسیا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان را داشته و همراه با تیم ملی رده‌های سنی کشور به عناوین جهانی نیز دست یافته است، یکی از امیدهای اصلی جایگزینی بزرگان والیبال کشور در پست پاسور به شمار می‌آید.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان کشور که هفته گذشته این تیم را به قهرمانی آسیا رساند، در این فصل سرمربیگری تیم کاله مازندران را نیز بر عهده دارد و عملکرد قابل قبول کریمی وی را جهت حضور در تیم کاله ترغیب کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴