فرماندار محمودآباد در دیدار با نماینده سرمایه‌گذاران کویتی:

محمودآباد پتانسیل سرمایه‌گذاری خارجی را دارد

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۲۱۲۳۱۶
فرماندار محمودآباد در دیدار با نماینده سرمایه‌گذاران کویتی گفت: این شهرستان پتانسیل جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های گردشگری، صنعت و صنایع تبدیلی کشاوری را دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از آوای‌شمال، یحیی یوسف‌پور در دیدار با هیئت سرمایه‌گذار کویتی اظهار داشت: شهرستان محمودآباد از ظرفیت‌ها و موهبت‌های خدادادی بسیاری همچون دریا، جنگل، زمین‌های حاصل‌خیز برخوردار است که می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کشورهای دنیا برای سرمایه‌گذاری در ایران و به ویژه مازندران اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: شرایط سرمایه‌گذاری در ایران در دوران پسابرجام بهبود یافته و با توجه به امنیت مطلوب، کشورهای مختلف تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران دارند.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: دولت مسیر سرمایه‌گذاری های داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف را هموار کرده و مدیریت استان و شهرستان نیز برای آسان سازی شرایط سرمایه‌گذاری آمادگی دارد.

یوسف پور بیان کرد: اجرای برجام، نقش بسیار مهمی در توسعه روابط با کشورهای خارجی داشته است.

وی با اشاره به پتانسیل بالای جذب سرمایه‌گذار در محمودآباد اظهار کرد: این شهرستان در حوزه گردشگری، صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی برای سرمایه‌گذاری آمادگی کامل دارد.

یوسف الجزاف نماینده سرمایه گذاران کویتی نیز با ابراز علاقه برای سرمایه‌گذاری در ایران گفت: مازندران شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری را دارد و امیدواریم با حمایت مسئولان ایرانی بتوانیم روابط و سرمایه گذاری خود را گسترش دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰