تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۲۱۲۰۹
حمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات امروز مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای کسانی که به من اتهام نقش داشتن در غائله قم زدند را پیگیری حقوقی می‌کنم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اتفاقات امروز جلسه علنی مجلس، گفت:با اینکه بنده صراحتا اعلام کردم که اتفاق ٢٢ قم قابل دفاع نیست و بنده یک روز بعد آن را محکوم کردم اما چون منتقد گزارش بودم رییس مجلس تریبونم را قطع کرد و تریبون کسانی را که از او تعریف و تمجید می کردند باز کرد حتی برخی از آنها رسما به من توهین کردند و اتهام زدند که رسایی هم در غائله قم نقش داشته است. قطعا چنین اتهامی را از نظر حقوقی پیگیری می کنم.
   رسایی با اشاره به اظهارات حقیقت‌پور عضو کمیته بررسی حادثه قم، تاکید کرد: آقای حقیقت پور باید مستندات دخالتم در حوادث قم را ارائه کند که البته چنین سندی وجود ندارد. بنده در مسجد اهل بیت قم سخنرانی کردم و متن آن در ٢١ بهمن ٩١ منتشر شده و صوت آن موجود است. واقعیت این است که برخی از اعضای کمیته انتصابی از نقد منتشر شده گزارششان به قلم بنده در هفته نامه ٩ دی به شدت عصبانی‌اند چون در آن نقد به صراحت تناقضات موجود در گزارش را نشان داده ام.   نماینده مردم تهران در مجلس در پایان با اشاره به این که از فضاسازی ها ترسی نداردگفت: اگر تریبون تمام نمایندگان را هم علیه بنده باز کنند از موضع‌ام عقب نشینی نخواهم کرد. موضع من همین است که حادثه ٢٢ قم غلط بود اما این غلط محصول اشتباه اتفاقات یکشنبه در مجلس بود که چهار غلط در آن اتفاق افتاده بود.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما