کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر پایگاه خبری پیک نکا مطرح کرد

استراتژی حضور فعال، اولین گام بانوان باحجاب برای کاهش بی‌عفتی در جامعه/ نقش کلیدی مادران پاک‌دامن در زمینه‌سازی ظهور

24 تير 1395 ساعت 17:45

مدیرمسئول پایگاه خبری پیک نکا با بیان اینکه در هر عرصه‌ای که بدنه حزب‌اللهی جامعه حضور خود را کم کرد آن عرصه را از دست داد، گفت: باید در ابتدایی‌ترین حرکت حضور فعالانه بیشتری از سوی این قشر در سطح جامعه احساس شود.


به گزارش بلاغ، ایمان حبیبی در جمع خواهران نخبه فرهنگی شهرستان نکا با اشاره به نقش کلیدی مادران پاک‌دامن در جامعه اسلامی، اظهار کرد: تنها از یک مادر پاک دامن و عفیف است فرزندانی متولد می‌شوند که برای اهداف والای خود جان داده و به مقام شامخ شهادت نائل می‌شوند.
 
وی افزود: مادران پاکدامن نسلی را تربیت می‌کنند که عفیف و متعهد به ارزش‌ها بوده و روحیه سالم، جهادی و شهادت‌طلبانه را در جامعه تکثیر می‌کند که نتیجه گرد آمدن چنین فرزندانی در یک کشور، ایجاد جامعه‌ای سالم و به دور از پلشتی‌ها است.
 
مدیر پایگاه خبری پیک نکا با بیان اینکه فراهم شدن زمینه ظهور امام زمان(عج) نیازمند نسلی پاک و متعهد به ارزش‌ها با روحیه انقلابی شهادت‌طلبانه است، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز دامن پاک مادران، اولین پناهگاه و پایگاه امن برای تربیت زمینه‌سازان ظهور است.
 
وی اضافه کرد: از آن سو در جامعه غربی نیز زن دارای نقش محوری در بسیاری از برنامه‌ها است، اما به شکلی دیگر و آن نیز استفاده ابزاری برای دستیابی جوامع مخفی و صاحبان قدرت و ثروت به اهداف و امیال اومانیستی آن‌ها است.
 
این فعال فرهنگی گفت: نقش تبلیغاتی با استفاده  از زیبایی‌های ظاهر و اندام زنان، سوء استفاده از احساسات و ملایمات روحی زنان، استفاده در برنامه‌های جنسی شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی از دیگر استفاده‌های رایج غرب به اصطلاح طرفدار حقوق بشر از زنان است که امروز در اوج سرکشی و افسارگسیختگی به بردگی و فروش زنان در ویترین‌های نمایشگاهی روی آورده است که نمونه‌های بارز آن در سرزمین‌های اشغالی درحال وقوع است.
 
وی هدف‌گذاری غرب برای دراختیار گرفتن تربیت اجتماعی مردم در سراسر جهان را معطوف به مادران در هر جامعه دانست و تأکید کرد: از بین رفتن نقش سالم زنان، مادران ناسالم را گسترش می‌دهد که زایش و تربیت فرزندان ناسالم و تشکیل جامعه ناسالم از نتایج زنجیره‌ای این رویداد است.

حبیبی این برنامه‌ریزی استکباری را در راستای اهداف شوم نابودی نسل سالم بشر بر روی زمین عنوان و تصریح کرد: چنین نسلی لزوماً اهمیتی به اهداف و برنامه‌های جامع انسانی تبیین شده از سوی خداوند و منتقل شده از جانب پیامبران به انسان‌ها نخواهد داد.
 
وی افزود: یک زن یا مادر در خانه نقش یک پزشک عاطفه و احساسات را برای فرزندان و همسر خود ایفا می‌کند، اما سبک زندگی غربی به دنبال آن است که این پزشک خود را به بیماری بزند و در اجتماع فساد ایجاد کند که اگر یک پزشک توانمند بخواهد بیماری مد نظر خود را در جامعه رواج دهد، کار بسیار سخت می‌شود.
 
این فعال رسانه‌ای یادآور شد: خودنمایی زن در بیرون از محیط خانه به تباهی کشیده شدن هم مرد و هم زن، پاشیدن بنیان خانواده، رها شدن فرزندان طلاق در جامعه به عنوان یک سم مهلک در نتیجه بروز انواع آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، بزهکاری و فساد اجتماعی را به همراه دارد، البته نکته مهم‌تر این است که این فرایند یک چرخه بوده و همین فرزندان خود تشکیل خانواده داده و با فرزندآوری، همین فرایند را برای فرزندان خود ایجاد می‌کنند که این همان قشر مد نظر دشمنان است.
 
حبیبی خطر شبکه‌های ماهواره‌ای برای تبدیل ایران اسلامی به آندلسی دیگر را جدی برشمرد و اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای دشمن بتواند زن و خصوصاً جایگاه مادر را هدف قرار دهد، دیگر زدن مردم آن جامعه کار سختی نیست.
 
وی روی آوردن به عفاف و حجاب در جامعه را عامل مهم کم شدن فشار اقتصادی بر کشور دانست و افزود: استفاده  از وسایل آرایشی وارداتی با حجم بسیار بالا و ضررهای فراوان، الگوگیری از مدهای روز و هزینه‌های گزاف حاصل از آن در کنار مافیای قاچاق و واردات انبوه پوشاک زنانه، مقادیر بالایی از خرج‌های بیهوده را بر دوش کشور قرار داده که قطع و یا کاهش جدی آن در کاهش فشار اقنصادی در کشور بسیار موثر است.
 
این فعال حوزه عفاف و حجاب با طرح استراتژی حضور فعال بانوان باحجاب در جامعه، بیان کرد: هرگاه جبهه حق عرصه‌ای را خالی کرد سبب شد تا ایادی باطل آن جا را تسخیر کنند، لذا با افزایش حضور صرف بانوان باحجاب خصوصاً چادری در جامعه، عرصه را برای بی‌حجابان تنگ کرده و زمینه حداقلی برای حضور بیشتر طرفداران حجاب و درنتیجه سلامت جامعه را فراهم می‌کند.
 
  وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص پازل امروز صحنه سیاسی و مناسبات جهانی، اظهار کرد: امروز تنها دو جبهه در جهان در مقابل هم قد علم کرده‌اند و ولاغیر که در یک سو استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به همراه تمام اعوان و انصارش و در سمت دیگر اسلام ناب محمدی به رهبری انقلاب اسلامی ایران قرار دارند.
 
مدیر پایگاه خبری پیک نکا در تشریح این موضوع، بیان کرد: بنا به ادعای کارشناسان و نظریه‌پردازان غربی، تفکر لیبرال آمریکایی براساس استراتژی «کوسه ببری» بر تفکرات کمونیستی شوروی غلبه یافته و پرچم‌داری تمدن غرب را بر عهده دارد، و از این سو نیز اسلام ناب محمدی در قالب تفکر شیعی تنها تفکر زنده و پویا در میان تمام مذاهب اسلامی است که می‌تواند علم اسلام‌خواهی را در جهان برپا نگه دارد.
 
وی در ادامه منطقه غرب آسیا را زمین بازی استراتژیست‌های غربی برای پیاده ساختن نقشه شوم «جنگ‌های سی‌ساله مذهبی» با الگوگیری از مدل جنگ‌های سی‌ساله مذهبی فرانسه در قرن پانزدهم و شانزدهم میلادی توصیف و خاطرنشان کرد: امروز کتب، مقالات و ادعاهای بسیاری از نظریه‌پردازان برجسته غربی از برژینسکی و کیسینجر گرفته تا مقامات ارشد کنونی دولت آمریکا ازجمله وزیر خارجه کنونی این کشور دلیل این مدعا است.
 
حبیبی تصریح کرد: همانطور که پس از جنگ‌های سی‌ساله مذهبی در فرانسه مردم با خسته شدن از دین روی به انقلاب صنعتی یا همان رنسانس معروف آوردند، امروز نیز غرب با اجرای همان نقشه از طریق تروریست‌های مذهبی تکفیری مانند داعش و سایر گروه‌ها به دنبال همان اهداف است تا علاوه بر شکستن محور مقاومت و تجزیه منطقه، نابودی کامل اسلام ناب محمدی یعنی شیعه و در یک معنی اصل دین را برای همیشه تاریخ رقم بزند.
 
این فعال سیاسی شهدای مدافع حرم را کشته‌شدگان این نقشه کثیف و شوم استکبار در منطقه توصیف و بیان کرد: در واقع شهدای مدافع حرم علاوه بر حفظ حرم اهل بیت درحال دفاع از موجودیت اسلام ناب و در نگاه کلان‌تر اصل دین در سطح منطقه و جهان هستند.
 
وی درخصوص مسائل درونی با اشاره به تفکیک ظریف رهبر انقلاب در تقسیم جبهه درونی کشور به انقلابی و غیرانقلابی، متذکر شد: تکلیف جبهه انقلابی که مشخص است، اما جریان غیرانقلابی شامل دو گروه افراد بی‌تفاوت به جبهه و جریان انقلاب و جریان ضد انقلاب می‌شود که ظرافت این تقسیم‌بندی در این است که امروز در انقلاب اسلامی بی‌تفاوتان در کنار ضد انقلاب شناخته می‌شوند که لزوم بیداری آن‌ها را طلب می‌کند.
 
این فعال رسانه‌ای نبرد امروز تفکرات در جامعه ایران را درگیری بر سر ماهیت انقلابی یا جمهوریت نظام دانست و گفت: چند سالی است برخی خواص ادعای عبور از انقلاب اسلامی و رسیدن به مرحله جمهوری اسلامی را مطرح می‌کنند و در نتیجه آن تفکر، هزینه کردن از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آسایش در فضای جمهوری اسلامی را در سر می‌پرورانند.
 
وی فعالیت‌های سیاسی و اجرایی حاکم در بازه زمانی اخیر در کشور توسط برخی مسئولان را نیز در همین راستا ارزیابی و اظهار کرد: بنابر نظر رهبر انقلاب و تفکرات بنیادین انقلاب اسلامی، این انقلاب هرگز مختومه نمی‌شود مگر با انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)، چراکه از همان ابتداء نیز با هدف زمینه‌سازی واقعه شریف ظهور بنا شده است و آنچه جمهوریت و امثال آن تعریف شود ذیل آن قرار می‌گیرد.
 
حبیبی نحوه ورود و خاتمه دادن دولت در بحث مذاکرات هسته‌ای و برجام را یک «ژست بچه‌پولداری» توصیف و خاطرنشان کرد: بنابر اظهارات بسیاری از کارشناسان غربی حاصل زحمات چندین ساله مذاکرات هسته‌ای ظرف مدت کوتاهی در این دولت به ازای کمترین امتیازات گرفته شده و حداقل تعهدات طرف مقابل خرج شد و امروز به موضوع داغ مسئولان دولتی درخصوص دبه یا برنامه‌ریزی موذیانه طرف مقابل علیه کشور تبدیل شده است.
 
وی اضافه کرد: مسئولان دولت همواره درحالی از کاهش تورم و رکود در جامعه صحبت می‌کنند که نمود عملی آن در زندگی مردم قابل لمس نبوده و در نگاه جامعه بیشتر به یک شعار سیاسی جذاب می‌ماند، البته به اعتقاد کارشناسان برجام یک عینک سه بعدی و فوق مدرنی است که توهم کاذبی را ایجاد کرده است که اگر از چشمان دولت برداشته شود نگاه درست به شرایط زندگی اقشار متوسط و ضعیف جامعه که اکثریت کشور را تشکیل می‌دهند را نتیجه می‌دهد.
 
مدیر پایگاه خبری پیک نکا در پایان پافشاری‌ها بر موضوع برجام‌های 2 و 3 را مشکوک برشمرد و تصریح کرد: با مطرح شدن قضایای FATF و امکان حراج اطلاعات مالی و بانکی کشور، بیشتر می‌توان به زوایای پنهان این موضوع پی‌برد، البته وارد شدن دولت به این بازی جز دردسر برای آن‌ها فایده نداشته و تجربه ثابت کرده است ذهن‌های بیدار جامعه نتیجه‌ای جز رسوایی و بی‌آبرویی را برای عاملان این دست فعالیت‌ها باقی نمی‌گذارد.
 


کد مطلب: 209563

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/209563/استراتژی-حضور-فعال-اولین-گام-بانوان-باحجاب-کاهش-بی-عفتی-جامعه-نقش-کلیدی-مادران-پاک-دامن-زمینه-سازی-ظهور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com