تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۰۷۷۶
مردم روزه‌دار مازندران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان و همراه با مسلمانان آزاده جهان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس را گرامی داشتند.
۰
plusresetminus
تاکید بر تحریم کالاهای صهیونیستی/ هشدار راهپیمایان به حامیان تروریست های سوری/محاکمه سران فتنه
به گزارش خبرنگار بلاغ ،مردم روزه‌دار مازندران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان و همراه با مسلمانان آزاده جهان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس را گرامی داشتند.
آمل
خبرنگار بلاغ از آمل گزارش داد،راهپیمایی مردم ولایتمدار آمل در روز جهانی قدس از دقایقی پیش آغاز شد.
 روزه داران آملی از محل مسجد امام رضا (ع) راهپیمایی خود را به سمت مصلای نماز جمعه این شهرستان آغاز کردند. این در حالی است که گروه های مختلف مردم از خیابان ها و کوچه های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی در حال پیوستن به خیل راهپیمایان هستند.

راهپیمایان با در دست داشتن پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان و همچنین تصاویر رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) و پلارکاردهایی با شعار "بهای گلوله دشمنان خود را نپردازید" در تحریم از کالاهای صهیونیستی بر تحقق این امر مهم تاکید کردند.
راهپیمایان آملی همچنین با سردادن شعارهایی خواستار محاکمه سران فتنه شدند.
نوشهر
به گزارش خبرنگار بلاغ از نوشهر،حرکت ضد استکبار جهانی مردم شهرستان نوشهر در شهرهای نوشهر ،کجور و پول و همچنین منطقه صلاح الدین کلا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز شد.
راهپیمایان نوشهری با سر دادن شعار "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده"حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و سوریه نشان دادند، و به آمریکا و کشورهای غربی ثابت کردند که مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی برای همیشه پیرو خط رهبری و فرمایشات امام راحل هستند.

محبوبه مطهری دانشجوی فیزیک هسته ای از شرکت کنندگان در این راهپیمایی علت حضورش در راهپیمایی را اینگونه بیان داشت:  65 سال بی خانمانی، وحشت ازموشک باران بی حرمتی اینها دلیل کمی برای راهپیمایی ودفاع ازحق مردم فلسطین نیست.
سید محمد مهدی موسوی یکی دیگر از شرکت کنندگان افزود: تحریم ها و مشکلات اقتصادی هیچگاه ما را از مسیر اصلی که همان مسیر اسلام و انقلاب است جدا نمی کند و تا آخر ایستاده ایم و در تمام راهپیمایی ها شرکت می کنیم.
محمودآباد
به گزارش خبرنگار بلاغ از محمودآباد، اقشار مختلف مردم صبح امروز با تجمع در گلزار شهدای آهومحله و تجدید بیعت با آرمان های شهدا حرکت خود را به سمت مصلی این شهرستان آغاز کردند.
مردم روزه دار و شهید پرور محمودآباد با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،  «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و همچنین با نوای کوبنده الله اکبر به حامیان تروریست های سوریه هشدار دادند که اگر بخواهند تعرضی نسبت به حرم حضرت زینب(س) داشته باشند دودمانشان را به باد خواهند داد.

حضور جامعه ورزشی مخصوصا جامعه رزمی کاران در این راهپیمایی چشمگیر است.
بابل   به گزارش خبرنگار بلاغ از بابل،راهپیمایی روز جهانی قدس، صبح امروز در بابل و همزمان با سراسر کشور آغاز شد، حماسه ای که شایسته ی نامگذاری حماسه ی سیاسی دوم امسال است.   اجتماع بی نظیر مردم روزه دار سبب شد تا مجریان برنامه هر چند لحظه یک بار از پشت بلندگوها تکرار کنند که تا ساعت 11 حرکت آغاز نمی شود.         گلوگاه به گزارش خبرنگار بلاغ از گلوگاه،مردم روزه‌دار و خداجوی گلوگاه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم راهپیمایی روز قدس را آغاز کردند.پدر سه شهید حجازی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم گلوگاه در ساعت اولیه راهپیمایی تقدیر کرد و گفت تا زنده هستیم باید در این راهپیمایی شرکت کنیم و از آرمانهای فلسطین و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.
رئیس آموزش و پرورش گلوگاه نیز گفت: هدف از شرکت در راهپیمایی روز قدس، دفاع از ملت مظلوم فلسطین می باشد که مطالبه مقام معظم رهبری از تمام آزادیخواهان جهان بویژه مسلمانان می باشد.
امام جمعه شهرستان گلوگاه گفت: ما بایستی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین از کشورهای هم مرز فلسطین مثل لبنان و سوریه و .. حمایت کنیم تا اسرائیل به اهداف شوم خود نرسد.

تنکابن
خبرنگار بلاغ از تنکابن گزارش داد: خروش فریاد ظلم‌ستیزی مردم تنکابن،شهر شهید پروری همچون شهید خلبان شیرودی همزمان با سراسر کشور طنین‌انداز شد.
مردم تنکابن در این راهپیمایی با حمل دست نوشته‌های با مضامین تا زنده‌ایم مدافع مسلمانان و آزادیخواهان جهان هستیم، همدلی و ظلم ستیزی خود را به دشمنان نشان دادند.

سوادکوه
به گزارش خبرنگار بلاغ در سوادکوه،مردم مومن و انقلابي زيرآب با حضور گسترده و پر شور خود در راهپيمايي روز قدس در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به نداي خميني کبير لبيک گفتند.
حضور اقشار مختلف در حمايت از مردم مظلوم فلسطين و دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي در شرايط اقتصادي ناشي از تحريم هاي ناجوانمردانه غرب و آمريکا مشتي بر دهان ياوه گويان و تجديد پيماني با آرمان هاي حضرت ام خميني (ره) بود.

بابلسر
به گزارش خبرنگار بلاغ در بابلسر، فرماندار بابلسر ظهر امروز در جمع راهپیمایان بابلسری تاکید کرد: قدس امروز مرز میان حق و باطل است.اگر امروز میخواهید دوستان واقعی اسلام را بشناسیم، تراز و خط کش ما قدس است.هر کس که در کنار مردم مظلوم فلسطین باشد برحق است.امروز هرکس در حمایت از قدس ثابت قدم تر باشد، قابل اعتمادتر است.

 
جویبار
سردار مؤمني در حاشيه راهپيمايي روز قدس در گفتگو با خبرنگار بلاغ در جویبار گفت: رژ‍يم اشغال گر قدس يك رژ‍يم خود ساخته و متجاوز گر مي باشد و به كشور هاي اسلامي و سرزمين مقدس فلسطين و قدس شريف تجاوز كرده و به خاطر همين وظيفه همه مسلمانان جهان است كه با حضور خود در راهپيمايي هاي روز قدس ضمن محكوم كردن اين تجاوز زمينه هاي اسقرار و استقلال مردم فلسطين در سرزمين هاي خودشان را فراهم كنند.
بهشهر
احمد علی مقیمی نماينده مردم نكا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي امروز با حضور در جمع راهپیمایان بهشهر گفت:روز قدس همه کشور ها را به میدان آورد و سرنوشت همه کشورها به مساله فلسطین و آزادسازی قدس شریف وابسته است.
نماینده مردم بهشهر با توصیه به رئیس جمهور منتخب،تاکید کرد: ما به اصلاحات و آقای روحانی اعلام می کنیم وابستگان فتنه حق ورود به کابینه را ندارند.
نور
فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در جمع راهپیمایان نوری، آزادی را یک ارزش و آزادی‌خواهی را یک تکلیف ذکر کرد و گفت:ملت ایران ثابت کرده است که تا آزادی قدس شریف، دست از حمایت فلسطین نخواهد کشید و تا نابودی رژیم صهیونیستی از فلسطین حمایت خواهد کرد.


عباس آباد
محمد حسن عباسی فرزند شهید غلامرضا حسن عباسی با شرکت در حاشیه راهپیمایی  روز قدس در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت : دفاع از مظلوم کلیدواژه ای است که باید تبدیل به یک انشای سیاسی شود.اسلام مرزنمی شناسد، زمانی که صدای مظلومی رامی شنوی نمی توان ساکت نشست.
قائمشهر
حجت السلام دکتر ابراهیمیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در جمع راهپیمایان قائمشهری با طرح این سئوال که چرا مسئله فلسطین برای ما یک امر حیاتی است ، افزود : برابر منطق دینی و اعتقادی ملت و نظام اسلامی ما دفاع از حقوق ملت فلسطین یک امر حیاتی است و این امر نیز در قانون اساسی ما آمده است .
میاندرود
محمد دامادی نماینده شهرستان های ساری و میاندرود در حاشیه  راهپیمایی روز جهانی قدس در میاندرود در گفتگو با ما عنوان کرد : بنا به فرمایش امام راحل(ره) روز قدس تنها روز حمایت از مردم فلسطین نیست بلکه روز مبارزه جهان اسلام با تفکر صهیونیستی و حاکمیت پوشالی جهان کفر است.

 
نکا
به گزارش خبرنگار بلاغ،مردم روزه دار نکایی در مسیرهای از پیش اعلام شده ضمن اعلام انزجار از حمایت های استكبار جهانی از اعمال جنایتكارانه رژیم جعلی اسرائیل بر علیه مردم فلسطین آمادگی خود را برای ریشه كنی این رژیم اعلام كردند.
رامسر
سخنران ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس در رامسر،دکتر شریعت نژاد با حضور در جمه راهپیمایان رامسری گفت: حمایت از فلسطین جزء رکن های انقلاب  و همچنین وحدت  بین مسلمانان عامل پیروزی بر دشمنان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴