کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بهشهر:

اگر بخواهند میانکاله را قطعه‌ قطعه کنند از سمت خود استعفاء می‌دهم

فارس , 16 تير 1395 ساعت 12:55

امام جمعه بهشهر گفت: اگر بخواهند میانکاله را قطعه‌ قطعه کنند از سمت خود استعفاء می‌دهم.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در جمع نمازگزاران با تبریک این روز بزرگ ملی و مذهبی اظهار کرد: یکماه عبودیت و بندگی به درگاه خدا انجام داده‌اید و امروز روز گرفتن پاداش و عیدی از خداوند متعال است که انشاءالله نمره قبولی از درگاه خداوند سبحان بگیریم.

وی با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران افزود: ایجاد منطقه آزاد تجاری، استقلال کامل میانکاله و توجه به زیرساخت‌های گردشگری از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شرق مازندران است که باید توجه بیشتری به آنها شود.

امام جمعه بهشهر گفت: اگر بخواهند میانکاله را قطعه‌ قطعه کنند؛ نخستین اخطار من این است که از سمت خود استعفاء می‌دهم و این‌طور نیست که هر فردی بخواهد با رابطه و کارهای دیگر مناطق ما را چند تکه کند و برای شهر خود بردارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر حاکمیت یکپارچه منطقه میانکاله برای شهرستان بهشهر را از مسؤولان خواستار شد و تصریح کرد: اصرار ما مدیران در بهشهر این است که کارخانه‌ها و شرکت‌ها مشغول به‌ کار شوند و کارگران امنیت شغلی داشته باشند و برای رفع بیکاری در تمام کشور و منطقه شرق مازندران فکر اساسی شود.

جباری با محکوم کردم عملیات تروریستی در مدینه فاضله خاطرنشان کرد: هر کشور حامی گروهک جاهل داعش را محکوم می‌کنیم، ولی نباید فراموش کنیم که ریشه همه دشمنی‎ها و قساوت‌ها از آمریکای جنایتکار است.

خطیب جمعه بهشهر اعتماد کنندگان به آمریکا و رژیم‌های مستکبر را مزدور خواند و گفت: هر فرد و جامعه‌ای به حکومت ذات مقدس الهی ایمان داشته باشد، هیچ ترس و وحشتی از غیر خدا ندارد و اگر امروز می‌بینیم که بسیاری از حکومت‌های منطقه از استکبار می‌ترسند، به این دلیل است که آنها به خداوند اعتماد ندارند و مزدور کدخدا هستند.

وی توصیه به پایبندی و عمل به دستورات اسلام را ضامن بقای ایمان دانست و اظهار کرد: خداوند متعال در توصیه‌هایی به حضرت موسی(ع) می‌فرمایند، تا زمانی‌که مطمئن نیستیم آمرزیده شده‌ایم و به رفع عیب‎های خود نپرداخته‌ایم نباید به عیب‌های دیگران بپردازیم و انسان باید به اعمال خود توجه کند و برای هر کاری نیز ابتدا به خدا توکل داشته باشد.

امام جمعه بهشهر اعتماد به خدا را سبب ماندگاری جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حکومت خدا ابدی است و نباید از حکومت‌های ظاهری بترسیم، امام راحل نیز یقین داشتند که کدخداها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

جباری توجه به نیروی درونی و تولیدات داخلی و اتکاء به باورهای اسلامی را از دیگر درس‌های ماه مبارک رمضان در سال‌جاری برشمرد.

وی یکی از توصیه‌های خداوند متعال به حضرت موسی(ع) را بصیرت عنوان کرد و ادامه داد: دشمن آشکاری مانند شیطان داریم و مراقبت از نقشه‌های شوم دشمنان، ملت ایران را در مقابل شرارت‌ها و پلیدی‌ها مصون نگه می‌دارد.

امام جمعه بهشهر در پایان به مصادیق خیر اشاره کرد و گفت: رسیدگی به محرومان و دفاع از جبهه مقاومت خیرهایی هستند که ماه مبارک رمضان به انسان‌ها آموخته است و باید در همه علوم از خداوند طلب خیر صالحان و مخلصان را داشته باشیم و نگذاریم مردم احساس رنج و ناراحتی کنند.
 


کد مطلب: 207543

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/207543/اگر-بخواهند-میانکاله-قطعه-قطعه-کنند-سمت-خود-استعفاء-می-دهم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com