کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشدار مرکزی میاندورود در مراسم تجلیل از دهیاران:

روز دهیار نمادی برای تقدیر از کسانی که محدودیتی در کار قائل نیستند+ عکس

15 تير 1395 ساعت 13:44

بخشدار مرکزی میاندورود گفت: روز دهیاران نمادی برای تقدیر از کسانی است که محدودیتی در کار قائل نیستند.


به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر، ارسطو قادری در مراسمی که به مناسبت 14 تیرماه روز شهرداران و دهیاران در مجتمع گردشگری ماهان برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستانهای مازندران مراسم تجلیل از دهیاران و شهرداران را سراغ نداریم.

وی بیان کرد: عدالت و توسعه متوازن، از ارکان مهم انقلاب بود که توانستیم در حوزه‌های مختلف ابعاد سیاسی اجتماعی و اقتصادی در بضاعت جمهوری اسلامی ترمیم ببخشیم.

فرماندار میاندورود با تاکید بر اینکه ارکان این موفقیت انقلاب، دین و اسلام بوده است، خاطرنشان کرد: دین، قرآن، اسلام و ارزش‌های دینی مسبب ایجاد انقلاب اسلامی و محکم شدن پایه‌های انقلاب شد.
قادری با بیان اینکه دهیاران اهداف بزرگی دارند، افزود: هرگاه توانستیم مخالفت‌ها را کم کنیم و در میان همه جنجال‌ها به اهدافی که دولت‌ها دارند برویم موفق هستیم.

وی کار کردن در روستاها را سخت بیان کرد و گفت: دهیاران اگر به‌دنبال حاشیه بروند از اصل اهداف خود خارج می‌شوند.

فرماندار میاندورود در پایان با تاکید بر اینکه دهیاران مانع پروژه‌ها نشوند و راهنمایی کنند، اضافه کرد: دهیاران پروژه‌های گردشگری را در روستاهای خود تعریف کنند.

حجر عسگری بخشدار مرکزی میاندورود نیز در این مراسم، اظهار کرد: روز دهیاران نمادی برای تقدیر از کسانی است که محدودیتی در کار قائل نیستند.

وی افزود: دهیاران یاریگر مستضعفان و یاریگر توسعه روستا هستند و با رنج و تلاش آنها چشم انتظار روزهای خوب برای منطقه هستیم.

در پایان این مراسم از شهردار سورک و دهیاران بخش مرکزی میاندورود تجلیل شد.






کد مطلب: 207388

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/207388/روز-دهیار-نمادی-تقدیر-کسانی-محدودیتی-کار-قائل-نیستند-عکس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com