تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۲۰۷۲۹
روز قدس نماد بسیار روشنی است که نشان دهنده جهت گیری درست جنبش های بیداری اسلامی در جهت نفی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است
۰
plusresetminus
روز قدس چراغ راه بیداری اسلامی در جهت نفی رژیم صهیونیستی
به گزارش بلاغ،رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت روز قدس در پیامی نوشت: روز قدس ،روز نماد فریاد بلند در برابر زور گویی و ستمگری و سر آغاز حرکت به سوی خورشید رهائی سرزمین های اشغالی از سیطره صهیونیست است .
در ادامه این پیام آمده است: روز قدس نماد بسیار روشنی است که نشان دهنده جهت گیری درست جنبش های بیداری اسلامی در جهت نفی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است که بر آمده از منطق ظلم ستیزانه امام راحل عظیم الشان (ره) بوده است که هر گاه ملتها بیدار شوند دولتها را به حرکت در مسیر صحیح رهنمون می سازند.
رئیس دانشگاه متذکر شد: امروز حمایت از آرمانهای فلسطین به شاخص و شعار نظام اسلامی و بیشتر کشورها تبدیل شده است که اگر چه هنوز فلسطین مظلوم است، اما تنها نیست .
در این پیام با اشاره به ملت سرفراز ایران اسلامی که به نشانه سرکوبی ظلم و ستم ودر حمایت از آرمانهای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ، و امسال که مزین به سال حماسه سیاسی است ،تاکید شد: مردم با حضور در راهپیمائی بزرگ روز قدس برای خلق حماسه ای بزرگ سنگ تمام خواهند گذاشت و برائت خود را از رژ یم غاصب صهیونیست اعلام خواهند کرد.
در پایان آمده است: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، با گرامیداشت این روز بزرگ ، یک بار دیگر همگام با ملت مسلمان ایران ، انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس با شرکت حماسی در راهپیمایی روز قدس اعلام داشته و از همه اقشار محترم جامعه اسلامی بویژه قشر فرهیخته دانشگاه ، برای شرکت در این راهپیمایی دعوت می نماید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴