پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران؛

روز قدس،روز تجلی اراده ملت ها و جهاد است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۲۰۷۲۱
روز جهانی قدس، روز تجلی اراده ملت ها برای آزادی ، روز نوید رهایی از ستم، روز غیرت، عزت، کرامت و عدالت است.
۰
plusresetminus
روز قدس،روز تجلی اراده ملت ها و جهاد است
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،آيت الله طبرسي، نماينده ولي فقيه در استان و مهندس طاهايي، استاندار مازندران در آستانه روز جهاني قدس پیام مشترکی صادر کردند،متن پیام بدین شرح است:
روز جهانی قدس، روز تجلی اراده ملت ها برای آزادی ، روز نوید رهایی از ستم، روز غیرت، عزت، کرامت و عدالت است. روز جهاني قدس، روز اثبات عشق است، روز نمايش عقيده وفرياد و روز جهاد وپيکار است. این روز مقدس، تبلور عینی حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت قهرمان ومظلومی است که با تکیه بر اراده پولادین خویش فریاد رسای خود را برای رفع کامل اشغال از سرزمین پیامبران و آزادی قدس شریف سر داده است.
روز قدس میراث گران‌ بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی ، هوشمندی و درایت و بیانگر اعتقاد و پایبندی‌  حضرت امام خمینی (ره) به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
اینک که سه دهه از ابتکار دینی - سیاسی امام راحل (ره) در نام گذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهاني قدس و ایجاد جریانی مردمی برای حمایت از فلسطین می گذرد، اين روز بزرگ و خجسته عالمگیر شد و ریشه در اعماق وجود مسلمانان دوانید.بدین سان پیام امام راحلمان، نور امید به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم‌تر و استوارتر کرد.
در حالي كه دشمنان قسم خورده اسلام و فتنه‌گران زخم خورده مانند هميشه در تكاپو هستند تا بين صفوف فشرده مردم حزب‌الله و پيرو روح‌اله شكاف ايجاد كرده و در تحقق آرمان الهي آزادي قدس خلل ايجاد نمايند، همه ساله حضور مؤمنانه و آگاهانه مردم انقلابي در راهپيمايي عظيم قدس، توطئه فتنه‌گران را به فضل الهي نقش بر آب ساخته و آنان را دچار ندامت و يأس نموده است.
این جانبان ضمن پاسداشت این روز عظیم، روز ارادة ملت ها برای حذف رژيم اشغالگر، با اعلان انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی و در عمل به اين سنت ماندگار بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام راحل و لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش، حضرت آیت الله خامنه ای " مد ظله العالي " و هم صدا با همة مردم مسلمان و آزاديخواه جهان، از عموم مردم روزه دار و شب زنده داران لیالی قدر دعوت می نماییم تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، آزادي قدس شريف را فریاد زنند و با خروش انقلابی خویش لرزه بر اندام مستکبران جهان و اشغالگران قدس شریف افکنده و حقانیت تنیده شده در مظلومیت مردم فلسطین را در گستره گیتی طنین انداز نمایند و با حضور قاطع و محکم خود نشان دهند، علی رغم افزایش تحریم ها برای دست کشیدن از اهداف انقلاب ، ملت ایران ذره ای از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد و از تصمیم ها و اراده خود منصرف نخواهد شد.
رجا واثق داریم که مردم هشيار، متعهد و ولایت مدار مازندران چونان گذشته، همراه و هم صدا با تمام آزادگان جهان و دوشادوش ملت مسلمان و سربلند ایران اسلامی با حضور پرشكوه خود در راهپیمایی عظیم روز قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بزرگ آن پیر فرزانه؛ فرياد آزادي قدس را به گوش جهانيان رسانده، جلوه‌ای دیگر از ابهت و عظمت امت اسلامی را به نمایش گذاشته و حمایت مجدد خود را از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین ابراز می‌نمایند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷