تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۲۰۶۰۴۳
جایگاه‌های حقوقی و دولتی، امانت‌هایی هستند که به اتکاء آن، باید با تمام قوا به خدمت پرداخت و این جایگاه، فرصتی برای ارتقاء خدمت‌رسانی و اعتلاء نظام اسلامی باشد، اما برای برخی این جایگاه فرصتی برای سوءاستفاده و بیتن بار خود و اطرافیان تلقی می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، بحث فیش‌های حقوقی و برکناری چند مدیرعامل بانک‌های کشور این روزها داغ است و اخبار از این نوع دست به دست می شود. شنیده شد، در یکی از استان‌های شمالی کشور، مدیر ملی باجناق خویش را تودیع و در یک سمت دیگر مشغول به کار کرد تا زمینه‌ای را ایجاد کند که خواهران این مدیر در استان بزرگتر در کنار همدیگر زندگی کنند و مشکلات دوری راه برای این خانواده به وجود نیاید.

ماجرا از این قرار است مدیری که امروز در یکی از استان‌های شمالی کشور تودیع شد، از قبل در سمتی که بکار گرفته شد، تخصصی نداشت و از استان دیگر در این استان شمالی کشور مشغول به‌کار شد.

اصلا این مدیری که در استان شمالی کشور مشغول فعالیت بود، یک روز هم در این سمت کار نکرد و حوزه تخصصی این مدیر با محل فعالیتش سنخیتی نداشت.

حضور مدیر تودیع شده در استان برای کسب تجربه در این استان شمالی بود، که بحمدالله احساس شد در این استان شمالی تجربه لازم کسب شد و قرار است در مرکز بالاتر مشغول فعالیت شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴