تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۲۰۲۵۲۲
نماینده مردم شرق مازندران با اشاره به لزوم انجام جهادی پروژه‌ها از بهره‌برداری پل ورودی غربی نکا ظرف سه ماه آینده خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، علی‌محمد شاعری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مسدود شدن ورودی شهرستان نکا، اظهار کرد: با بسته شدن ورودی شهرستان و تغییر مسیر به مرور شاهد افزایش بار ترافیکی شهروندان هستیم که دراین راستا طی مذاکرات انجام شده با مدیرکل راه‌وترابری و مسئولان ذیربط مقرر شد به شیفت کاری این پروژه افزوده تا در اولین فرصت این مسیر بازگشایی شود.

به گفته نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تکمیل عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهر نکا با هدف تسهیل در رفت‌وآمد و افزایش ضریب ایمنی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با این روند می‌توان طی سه ماه آینده شاهد بهره‌برداری طرح بود.

وی اضافه کرد: زمانی که همه ارگان‌ها به صورت تیمی با هدفی متحد و هم‌راستا در مسیر قرار گیرند قطعا با پشتیبانی مردم و حرکت جهادی منجر به بهترین ثمره می‌شود.

شاعری همچنین با اشاره به مشکلات زیست‌محیطی سوخت مازوت نیروگاه برق شهید سلیمی نکا، بیان کرد: متأسفانه طی سال‌های اخیر استفاده از سوخت مازوت به روستائیان و کشاورزان دهستان قره‌طغان نکا خسارات و آسیب‌های جدی وارد کرد که در این راستا برای برون‌رفت از این معضل باید مصرف سوخت مازوت در نیروگاه شهید سلیمی نکا حذف شود.

وی افزود: زمانی که سوخت مازوت با به وجود آوردن آلودگی هوا و باران‌های اسیدی، محصولات کشاورزان، آب، خاک و سلامتی آن‌ها را از بین می‌برد، قطعا در برابر این خسارات و آسیب‌ها ایستادگی کرده و مانع از استفاده آن در نیروگاه می‌شویم.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی‌گذاریم سوخت مازوت در نیروگاه استفاده شود، متذکر شد: طبق هماهنگی‌هایی که با وزارت نفت انجام شد سوخت مازوت در این نیروگاه حذف می‌شود و تنها پنج درصد صرفا به صورت پدافنی در نیروگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴