تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۲۰۲۳۱۷
نماینده مردم شرق مازندران خطاب به مدیران بهشهر به برنامه‌ریزی درست و صحیح برای اتمام پروژه‌های عمرانی شهر تاکید کرد و افزود: پروژه های بالای 40 و 50 درصد در اولویت هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از خط امید، علی محمد شاعری در جلسه شورای اداری بهشهر که با حضور سید خالق سجادی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مردم ما مثل یک سیل خروشان هستند که در یک نقطه نمی‌ایستند و ما هم قطره‌ای از این سیل خروشانیم، از مردم هستیم و برای مردم کار می‌کنیم.

وی ضمن تشکر از مردم برای اعتماد و انتخابش تصریح کرد: جا دارد از دکتر مقیمی نماینده سابق شرق مازندران به خاطر زحماتی که در این هشت سال کشیدند تشکر کرد و ادب حکم می‌کند که همیشه همدیگر را محترم بشماریم و درصدد باشیم تا بستری برای آرمان‌ها و آرزوهای مردم در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی آماده کنیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندار بهشهر نماینده دولت در این شهرستان است، ادامه داد: همه ما الگویی برای مردم هستیم اگر به همدیگر احترام بگذاریم و رسم تعامل و با هم کار کردن را یادبگیریم مردم هم همینطور الگوبرداری می‌کنند، اصل اول در سرلوحه کارها همدلی، هم جهت و هم راستا بودن است، وظیفه مسئولین است که این همدلی و تعامل را در بین اجزا و عناصر یک سیستم کاری به‌وجود بیاورند تا سرعت انجام کارها بیشتر شود.

این مسئول خطاب به مدیران بهشهر به برنامه‌ریزی درست و صحیح برای اتمام پروژه‌های عمرانی شهر تاکید کرد و افزود: پروژه‌های بالای 40 درصد پیشرفت در اولویت هستند، مدیران متناسب با توان‌شان برنامه‌ریزی و تقسیم‌کار کنند تا این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما