اختصاصی / مدیر کل انتقال خون مازندران خواستار شد

اهدای خون را به شب های قدر موکول نکنید

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۲۰۱۹۱
مدیر کل انتقال خون مازندران اوج زمان خون دهی مردم را در ایام شب‌های احیاء عنوان کرد و گفت: مردم از هم اکنون برای اهدای خون زمان بندی کنند.
۰
plusresetminus
اهدای خون را به شب های قدر موکول نکنید
به گزارش خبرنگار بلاغ از ساری،اسماعیل پوریانی با اشاره به مراجعه بیش از 57 هزار نفر به پایگاه انتقال خون در 4 ماهه اخیر اظهار داشت: از این تعداد مراجعه کننده 46 هزار و 100 نفر موفق به اهدا خون شدند.
وی تصریح کرد: در طی 4 ماه 25 هزار و 289 نفر خون به طور مستمر دادند که تعداد 11 هزار و 252 نفر از افراد با سابقه اهداء کننده خون در مازندران بودند.
مدیر کل انتقال خون مازندران در ادامه به توزیع بیش از 63 هزار واحد خون در طی 4 ماه اخیر اشاره کرد و گفت: از تعداد 57 هزار واحد خونی که دریافت کردیم از برخی واحدهای خونی 2 تا 3 فرآورده دریافت کردیم تا نیازهای خونی استان مازندران برطرف شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مازندران از استانهای پر مصرف واحد خونی در کشور هست از سایر استانهای کشور واردات خون نداشتیم.
پوریانی اوج زمان خون دهی مردم را در ایام شب‌های احیاء عنوان کرد و گفت: اگر مردم طوری زمان بندی کنند که از هم اکنون برای اهداء خون اقدام کنند در شب‌های احیاء با ازدحام جمعیت مواجه نمی‌شویم.
این مسئول انتقال خون مازندران با اشاره به خدمات دهی انتقال خون مازندران به بیش از 4 هزار بیماری خاص در استان گفت: برای تامین ذخیره خونی استان مازندران در همه فصل نیازمند حضور مستمر مردم هستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰