کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هوای شرق مازندران گرم می‌شود

25 خرداد 1395 ساعت 4:04

با صاف شدن آسمان منطقه شرق مازندران از ساعات پایانی امشب، هوای این منطقه از سه‌شنبه آفتابی و گرم می‌شود که این وضعیت در ظهر پنجشنبه به اوج خود می‌رسد.


به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، الگوها و داده‌های ایستگاه‌های سه‌گانه سازمان هواشناسی از پایان بارش‌ها در منطقه شرق مازندران خبر می‌دهند که بر این اساس آسمان منطقه طی ساعات پایانی امروز(دوشنبه) به حالت صاف تا کمی ابری تغییر پیدا می‌کند.

با ادامه این وضعیت، از صبح روز سه‌شنبه با تابش مستقیم آفتاب برمنطقه، انتظار افزایش دما می‌رود که این وضعیت با تغییرات نسبی تا روز جمعه ادامه می‌کند و براساس داده‌های هواشناسی ماهواره‌ای، در ساعات میانی روز پنجشنبه گرم‌ترین ساعات این چند روز رقم می‌خورد.

همچنین بنابر اطاعات دریافت شده، از ساعات ابتدایی روز جمعه(28 خرداد) باید منتظر ورود پراکنده ابر به آسمان منطقه بود که به علت پراکنده بودن، بارش‌ کمتری را رقم زده و بیشتر بر رطوبت هوا می‌افزاید، البته در نقاط مرتفع و سرد هزارجیب امکان وقوع بارش‌های پراکنده بهاری وجود دارد.

این درحالی است که هوای کنونی شرق مازندران به صورت ابری همراه با بارش‌های پراکنده با نم نسبی بالای 90 درصد گزارش می‌شود، اما طی 24 ساعت گذشته شهرستان گلوگاه با 1 میلیمتر بارندگی، بیشتری میزان بارش در منطقه را به نام خود ثبت کرد.

 
 


کد مطلب: 201688

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/201688/هوای-شرق-مازندران-گرم-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com