نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری

چرا همه مشکلات خود را به دولت قبل ربط می دهید

تاریخ انتشارجمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۲۰۰۸۶۸
در سال ۵۹ آمریکا ایران را تحریم کرد و در آن زمان امام فرمود از تحریم و تهدید نظامی نباید ترسید بلکه باید از وابستگی فرهنگی ترسید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، آیت‌الله علی معلمی در خطبه های نماز جمعه قائمشهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه رمضان ماه برکت و آمرزش است اظهار کرد: خداوند مومنانی که در دستگیری از ایتام و تلاوت قرآن و دیگر عبادت ها پیشی می‌گیرند را مشاهده می‌کند.


وی با اشاره به اینکه امام در مقطعی از زمان به این نتیجه رسید که انقلاب فرهنگی باید زمینه ای برای پیشرفت باشد، افزود: در سال ۵۹ آمریکا ایران را تحریم کرد و در آن زمان امام فرمود از تحریم و تهدید نظامی نباید ترسید بلکه باید از وابستگی فرهنگی ترسید.

معلمی با اشاره به اینکه رواج سایت‌های بیگانه برای نوجوانان و جوانان مناسب نیست، تصریح کرد: در مقابل هجمه نظامی می توان با مقاومت به شهادت رسید یا برخی از ترس فرار یا تسلیم می شوند اما هجوم فرهنگی همگان را وابسته به خود می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مسئله اقتصاد را اولویت کنونی و فرهنگ را در بلند مدت از اقتصاد هم مهم‌تر دانست، گفت: همگان تصور می کردند مشکلات اقتصادی با برجام برطرف می شود اما عملا آنچه اتفاق افتاد آغاز شیطنت های سنگین تر دشمن بعد از برجام بود.

امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه آمریکایی‌ها در حال حاضر ایران را حامی اصلی تروریسم معرفی می کند، افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا محور تبلیغات خود را خصومت با ایران و منتفی کردن برجام می دانند.

وی با اشاره به بیانات رهبر که فرمود تهدید آمریکا همچون قبل از توافق هسته ای باقی است و نباید در مقابل آنان ساکت بود، یادآور شد: برخورد آمریکا با ایران خصمانه است و در چنین شرایطی خبرهای آزاردهنده مطرح می‌شود و برخی می گویند این خبرها مایه سرخوردگی مردم می شود در حالی که برعکس است همه این عوامل موجب می شود تا به اقتصاد توجه بیشتر شود.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در حال حاضر مشکل رکود و اشتغال با حرف حل نمی شود، گفت: در برخی موارد خبرهایی منتشر می شود که رئیس سازمان بازرسی از فرار بدهکاران کلان مالیاتی خبر می دهد و می‌گوید شخصی با تشکیل ۶۰۰ شرکت زیر مجموعه از پرداخت مالیات فرار می‌کند، و 130 هزار میلیارد تومان مالیات را پرداخت نمی‌کند.

وی افزود: آیا واقعا مسئولان قادر به شناسایی این اشخاص نیستند درحالیکه تعدد شرکت باعث می‌شود سطح مالیات کاهش پیدا کند و اشخاص از پرداخت مالیات فرار کنند.

معلمی با اشاره به اینکه رئیس سازمان بازرسی باید پاسخگو باشد چرا چنین تخلفاتی در جامعه بروز پیدا می‎کند، گفت: وقتی از پاداش های ۱۵۰ میلیون تومانی خبر می رسد در حالی که کارگران هنوز با پایه حقوق پایین تر از یک میلیون تومان زندگی خود را به پیش می برند چرا باید یک کارمند با حقوق چند ده میلیون تومانی باز هم پاداشی با این میزان بگیرد.

وی افزود: چرا همه مشکلات خود را به دولت قبل ربط می دهید شما خود در این دولت همه بودجه را صرف حقوق و پاداش می کنید خوب با این همه حقوق و پاداش چیزی هم برای مردم می ماند شما در حال حاضر سه سال است که روی کار آمدید چرا تنها از کار خود تعریف می کنید؟ پس این همه فساد اقتصادی چیست؟

معلمی با بیان اینکه دولت باید متوجه مشکلاتش شود به هر حال آمریکا به دنبال ضربه زدن به دولت است، گفت: این دولت باید با تدبیر و برنامه ریزی در اجرای اقتصاد مقاومتی مشکلات ملت را رفع کند و باتوجه به اینکه رهبری دو سال اقتصاد مقاومتی را اعلام کرده است اما هنوز برنامه مشخصی در تدوین اقتصاد مقاومتی مشاهده نکردیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴