تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۱۹۹۷۴۶
مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه شامگاه پنجشنبه 20 خرداد در مصلی جمعه نکا برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ از نکا، جلسه ستاد گرامیداشت شهدای مدافع‌حرم نکا با حضور مسئولان شهرستان جهت برنامه‌ریزی و تدارک برگزاری مراسم گرامیداشت شهید مدافع‌‌حرم «ابراهیم عشریه» در نکا برگزار شد.

در این جلسه جعفر احمدی فرماندار نکا با اشاره به فداکاری‌های شهدای مدافع‌حرم در شرایط کنونی منطقه، اظهار کرد: باید در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا که برای دفاع از ولایت و دستاوردهای انقلاب در این شرایط حساس جان خود را فدا کرده‌اند، با وجود تجربه‌ای که مراسم شهدای مدافع حرم شهرستان داریم، برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

وی افزود: اهدای پنج شهید مدافع‌حرم از شهرستانی با این جمعیت یک افتخار است که خداوند به مردم این شهرستان عطا فرموده است، لذا باید این نعمت را قدر بدانیم و در ماه مبارک رمضان مراسمی لایق و درخورد این شهید عزیز تدارک ببینیم.

فرماندار نکا همچنین گفت: همانطور که این شهرستان در پاسداری از راه ولایت و تقدیم شهدای مدافع‌حرم الگویی در کشور است، باید در ادامه این راه و گرامیداشت این شهدا نیز به الگویی مناسب در کشور تبدیل شود.
 
همچنین سید ابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند اطلاع‌رسانی پس از شهادت ابراهیم عشریه، بیان کرد: این شهید نیز مانند 11 شهید دیگر لشکر 25 کربلا مازندران مفقودالاثر بوده و پیکر پاکش به کشور برنگشته است.

وی اضافه کرد: تلاش‌ها برای بازگرداندن پیکر پاک شهدا ادامه دارد، ولی با دشمنانی طرف هستیم که حداقل بویی از انسانیت نبرده‌اند و همین امر کار را بسیار دشوار کرده است، اما امید رزمندگان ما به خدا بوده و به تلاش‌های خود برای دستیابی به آخرین اخبار در این زمینه ادامه می‌دهیم.
 
گفتنی است، طبق مصوبات این جلسه، مراسم گرامیداشت شهید ابراهیم عشریه شامگاه پنجشنبه 20 خرداد از ساعت 21:30 در مصلی جمعه شهرستان برگزار می‌شود که از عموم مردم شهیدپرور نکا جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل آمده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴