رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: سرکشی از خانواده شهدا کمترین کاری است که ما در مقابل رشادت‌های شهدا و گرامی‌داشت یاد و خاطره آنها انجام می‌دهیم، دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌گزاری می‌شود.
۰
plusresetminus
دیدار اعضای شورای شهر و شهردار آمل با خانواده شهیدان خضری/ دیدار مسئولان با خانواده‌ شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌گزاری می‌شود+ عکس
به گزارش بلاغ، اسدالله تورنگ در دیدار با خانواده شهیدان نادر و قادر خضری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل با بیان اینکه خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به ایثارگران، جانبازان و آزادگان وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی ما است، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران مایه افتخار جامعه و سرمایه‌های معنوی کشور هستند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ است.

 

وی اظهار کرد: آسایش، امنیت و آبادانی کشور عزیزمان ایران را در زمانه‌ای که در کشورهای اطرافمان جنگ، آشوب و خونریزی زبانه می‌کشد مدیون رشادت‌های فراموش نشدنی جوانان غیور و با اخلاص‌مان است.

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه دیدار و سرکشی از خانواده شهدا کمترین کاری است که ما در مقابل رشادت‌های شهدا و گرامی‌داشت یاد و خاطره آنها انجام می‌دهیم، تصریح کرد: دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌گزاری در مسئولین می‌شود.

 

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل در این دیدار با بیان اینکه صبر، بردباری و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی‌دریغ و وفاداری به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: ملت ایران با فداکاری شهیدانش، صبر و پایداری آزادگان و جانبازانش و گذشت و بزرگواری خانواده‌های آنان توانست خود را به قله‌های عزت برساند و راه روشن خود را به سوی آینده بگشاید.

 

 

روح‌الله آذرگشت با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران و بیان اینکه پیام این آیه ثبات قدم در حفظ ایمان و پیروی از ولی امر مسلمین و امام زمان (عج) است، بیان کرد: این آیات بعد از جنگ احد که بازماندگان با دیدن شهید خود به حال آنها حسرت می‌خوردند و تصور می‌کردند اکنون دست آنها از دنیا کوتاه شده و از مواهب دنیوی محروم شدند نازل شد؛ گمان مبرید آنانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرد‌ه‌اند بلکه زنده هستند و نزد خدای خود روزی می‌خورند.

 

در این نشست شهردار آمل با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و تجلیل از آنان وظیفه همگان است.

 

 

احمد امیرسلیمانی با بیان اینکه مردم ایران قدردان فداکاری شهدا و خانواده‌های معظم آنها هستند و می‌دانند اگر این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد، تصریح کرد: شهیدان با نثار خونشان درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و در این راستا وظیفه ما مسئولان است که خادم خانواده شهدا و ان‌شاالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

 

منبع : سفیر هراز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰