تاریخ انتشارجمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۱۹۹۱۶۹
درپی برگزاری ضعیف و دون‌شأن مراسم ارتحال امام(ره) در مازندران، نماینده ولی فقیه در این استان از مسئولان در عدم برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه این مراسم انتقاد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،  گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از برگزاری ضعیف مراسم ارتحال امام در مازندران
 
درپی برگزاری ضعیف و دون‌شأن مراسم ارتحال امام(ره) در مازندران، نماینده ولی فقیه در این استان با انتقاد از مسئولان در عدم برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه این مراسم و با یادآوری نقش 15خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 14 و 15 خردادماه عاشورای سیاسی ملت ایران است و برگزاری مراسم این آیام باید متناسب با شان این زمان باشد
 
آیت الله نورالله طبرسی خطیب جمعه مرکز مازندران در خطبه های نماز جمعه مرکز مازندران با ابراز گلایه از برگزار نشدن مناسب مراسم نیمه خرداد، بیان کرد: مسولان ما برای کنسرت‌ها و جشن‌ها برنامه‌ریزی دقیقی دارند، اما مراسم ارتحال امام آنگونه که باید مناسب برگزار شود، نبود .
 
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) شجاع مبارزی بود که درخشش ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی داشتند، افزود: انتظار است مسئولان در این بخش ها که به هویت و فرهنگ انقلاب مربوط می شود دقت نظر بیشتری داشته باشند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام خمینی همانگونه که خودشان فرمودند با قلبی آرام و ضمیری روشن از بین ما رفتند ، اضافه کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت ایشان و شهدا یعنی زنده نگه داشتن تاریخ و فرهنگ این انقلاب.
 
وی همچنین با اشاره به انتخاب رهبر معظم انقلاب توسط  مجلس خبرگان رهبری بعد از رحلت امام خمینی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بعد از 27 سال انقلاب را بر همان شیوه امام خمینی سوق دادند و در این راه با تحمل بسیاری از مسایل انقلاب را براساس همان اهداف پیش بردند.
 
طبرسی با اشاره به اینکه مردان انقلابی از جنگ، تهدید و تحریم نمی ترسند، بیان داشت: امنیت موجود در کشور نشان دهنده قدرت کشور است.
 
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: انتظار است در این ماه شئون آن رعایت شود، این‌گونه نباشد عده‌ای در ملاءعام با انواع و اقسام رفتارهای نابهنجار حرمت آیت ماه را از بین ببرند.
 
وی با تاکید بر استفاده از وجود علماء و روحانیون و ضرورت بحث درباره شبهات و مسائل دینی اضافه کرد: باید با اعزام روحانیون مسائل دینی در مساجد پررنگ تر بیان شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰