تاریخ انتشارجمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۱۹۹۱۰۹
امام جمعه زیراب در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار کرد:علاقه امام خمینی (ره) به اهل بیت(ع) یکی از مهمترین ویژگی‌های زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زیراب به اهمیت ماه رمضان اشاره و اظهار کرد: ماه رمضان پیکار درونی برای آماده‌شدن برای پیکار‌های بیرونی و کلاس درسی است که کتاب آن قرآن و معلمان آن پیامبران و ائمه هستند.
وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های امام راحل از نظر علامه جعفری تصریح کرد : علاقه امام خمینی (ره) به اهل بیت یکی از مهمترین ویژگی‌های زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه زیراب به اهمیت نظم در زندگی امام راحل اشاره و خاطر‌نشان کرد: ضرورت نظم و قانون‌گرایی در زندگی دارای ابعاد مهمی است و زندگی بی‌هویت را قابل تحمل می‌کند و بی‌نظمی هم باعث می‌شود رگه‌هایی از پوچی در زندگی دارای هویت به وجود آید که رعایت نظم در زندگی امام راحل زبانزد همگان است.

رضایی، اقتدار امام خمینی (ره) را از ویژگی‌های دیگر آن حضرت دانست و افزود : بیان این مطلب توسط امام راحل که «در طول زندگی از کسی غیر از خدا نترسیدند» بیانگر عظمت ایشان است.
وی به حوادث و رویداد‌های مختلف در زندگی امام راحل اشاره و اظهار کرد: اعتقاد ایشان به آموزه‌های قرآنی و دینی و اخلاص الهی باعث شد تا در تلاطم حوادث مختلف، تزلزلی پیدا نکند.
منبع : سوادکوه آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴