تاریخ انتشارجمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۱۹۹۰۳۵
امام جمعه رامسر گفت: امام خمینی (ره) از دنیا نرفته است و ما نباید امام را محصور در زمان، مکان و یا حزبی خاص بدانیم زیرا امام خمینی (ره) و راهی که آغاز کرد برای کل جهان بشریت است.
۰
plusresetminus
امام خمینی (ره) محصور به یک زمان و حزب خاصی نیست
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام سید جعفر رضایی خطیب نماز جمعه شهرستان رامسر در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: امروز آخرین جمعه ماه مبارک شعبان را پشت سر می گذاریم و باید خود را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم زیرا ماه مبارک رمضان ماه رحمت است و تمام تلاشمان باید این باشد تا این رحمت را به دست آوریم.

وی افزود: ماه رمضان ماه مهمانی خدا، ماه بندگی و عبادت است که باید در پایان این ماه ارزشمند بر قرب ما به خدای متعال افزوده شود.

امام جمعه رامسر با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: اما خمینی (ره) بر مرد معنوی و سیاسی تاریخ است که با حرکت الهی خود توانست منشاء تاثیرات بسیاری در جهان باشد.

وی تصریح کرد: حرف امام و حرکت امام قطعاً تا قرن ها در جهان ادامه دارد و این ادامه داشتن مطمئناً تغییر و تحولات بسیاری را در دنیا در بر دارد.

وی تاکید کرد: رمز جاودانگی و ماندگاری امام خمینی (ره) در دلها و قلوب انسان های بیدار و آزاده جهان فریاد رسایش برای اسلام و خدا بود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در تاریخ بشر است اذعان کرد: امام برای پیروزی انقلاب اسلامی کودتایی نکرد، رفرندامی انجام نداد بلکه با فریاد روحانی خود برای اسلام و خدا، مجدِد و احیاگر اسلام  ناب محمدی و بیانگذار تمدن نوین اسلامی در ایران شد.

وی اضافه کرد: امام از دنیا نرفته است و ما نباید امام را محصور در زمان، مکان و یا حزبی خاص بدانیم زیرا امام خمینی (ره) و راهی که آغاز کرد برای کل جهان بشریت است.

وی اظهار کرد: غم از دست دادن امام خمینی (ره) با انتخاب رهبری امام خامنه ای که سلف خلف ایشان بودند موجب تسلی دل ملت خدا جوی ما در کشور و جهان شد و باید گفته شود که رهبر معظم انقلاب این راه را با هوشمندی و تقوای بسیار ادامه داده اند و انقلاب را در مسیر اهدافش حفظ کرده اند.

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: چشمانی که طاقت درخشانی نور آفتاب را ندارند چشمانی خفاش گونه هستند و امام آفتاب ناب تفکر اسلام است.

منبع : نیمه پر رامسر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲