تاریخ انتشارجمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۱۹۸۹۵۴
از تکواندوکاران نکایی قهرمان جهان در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا تقدیر شد.
۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ، با دعوت از عبدالصمد فتحی و احمد نریمانی، دو قهرمان جهانی تکواندو شهرستان به دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نکا، ضمن تجلیل از مقام‌آوری آنان، به رسم تقدیر لوح سپاسی از سوی بسیج ورزشکاران به آن‌ها اهدا شد.

در این دیدار سید ابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا، قهرمانی و اهتزاز پرچم کشور توسط ورزشکاران را یک افتخار برای آنان دانست و اظهار کرد: اما مهم‌تر از قهرمانی منش و اخلاق پهلوانی است که می‌تواند به ماندگار شدن یک ورزشکار کمک کند.

 
 

وی افزود: نباید پس از درخشش ورزشکاران جوان کشور آنان را به حال خود رها کرد بلکه باید با الگو قرار دادن آن‌ها برای سایر قشر جوان جامعه، جوانان و نوجوانان را به سمت ورزش و تحرک تشویق کرد تا با دور شدن از خطر فساد اجتماعی و اخلاقی از جامعه، پویایی و بالندگی هرچه بیشتر کشور را سبب شود.

مسئول بسیج شهرستان همچنین قدردانی از ورزشکاران موفق را یک معروف لازم در جامعه برشمرد و بیان کرد: دستگاه های توانمند و مسئول باید با ترویج این معروف و کمک به بهبود وضعیت تحصیل، کار و اشتغال ورزشکاران موفق در جامعه، هم سبب افزایش روحیه ورزشکاران برای ادامه موفقیت‌ها و هم جلب نظر جوانان به این عرصه‌ها شوند.

گفتنی است عبدالصمد فتحی، استاد رشته ورزشی تکواندو و قهرمان جهان در مسابقات کشور کره جنوبی در رشته هان مادانگ و احمد نریمانی قهرمان مسابقات پارا تکواندو  آسیا در فیلیپین و آفریقا درکشور مصر و هر دو عضو بسیج ورزشکاران شهرستان نکا به شمار می‌آیند.

 
 
 
 
منبع : پیک نکا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰