تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۹۸۹۲۱
ساعتی پیش مراسم نمادین اعزام کاروان‌های زائران مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی از مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، درحالی که کمتر از 12 ساعت تا آغاز مراسم ویژه سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی در مرقد پاک این مرد بزرگ باقی مانده است، مراسم نمادین اعزام آخرین گروه از کاروان اعزامی از نکا به این برنامه از مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و با حضور مسئولان برگزار شد.

همچنین بیساری از کاروان‌ها پیش از این به سمت مکان برگزاری مراسم در تهران حرکت کردند که شب را در تهران، قم و شهر ری سپری می‌کنند تا برای حضور بانشاط در این مراسم بزرگ که با سخنرانی رهبر معظم انقلاب همراه است آماده شوند.

در حاشیه این مراسم، سید ابراهیم شریفی مسئول کمیته اعزام شهرستان به خبرنگار پیک نکا درخصوص دقیق‌ترین آمار اعزامی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: تعداد یک هزار و 405 نفر از شهرستان نکا جهت حضور در مرقد امام راحل عازم تهران شده‌اند.

وی با بیان استفاده از 66 دستگاه وسیله نقلیه سبک، نیمه‌سنگین و سنگین جهت اعزام از شهرستان، خاطرنشان کرد: 2 دستگاه اتوبوس، 7 دستگاه خودروی سواری و 57 دستگاه مینی‌بوس وظیفه انتقال زائران را برعهده دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در پایان، این استقبال را باشکوه توصیف و تصریح کرد: این بار نیز مردم شهرستان ولایت‌مدار نکا مانند تمامی عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی، حضوری باشکوه را از خود به نمایش گذاشته‌اند تا محکم‌تر از گذشته با آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب تجدید پیمان کنند.

بنابر اعلام این مسئول، پس از پایان مراسم فردا صبح در مرقد امام راحل، کاروان‌ها به سمت نکا باز می‌گردند.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴