تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۱۹۸۸۲۳
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: در سال گذشته شهرستان نوشهر جزء هفت شهر برتر مازندران برای کمک به عتبات عالیات بود.
۰
plusresetminus
نوشهر جزء هفت شهر برتر مازندران برای کمک به عتبات عالیات است/ اعزام 900 نیروی متخصص از مازندران
به گزارش بلاغ به نقل از نوشهرآنلاین، محمد حسن اصغری در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات در فرمانداری نوشهر با بیان اینکه امروز اگر متولی بازسازی حرم ائمه اطهار هستیم از توفیقات خدای متعال است، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات از سال 83 در استان مازندران ایجاد و به صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرستان نوشهر جزء هفت شهر برتر مازندران برای کمک به عتبات عالیات بود، افزود: مقدار نذورات جمع‌آوری‌شده سال گذشته در شهرستان نوشهر از سقف تعیین‌شده برای این شهرستان بیشتر بود که این به سبب پشتکار اعضاء ستاد و پشتیبانی خوب مسئولین شهرستان بود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با بیان این مطلب که برای گرفتن نذورات از مردم اجباری نیست و فقط در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد، گفت: استان مازندران از سال 83 تاکنون توانست 18 میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک و 900 نفر نیز نیروی متخصص برای بازسازی عتبات عالیات اعزام کند.

** کمک 450 میلیون تومانی مردم غرب مازندران به عتبات عالیات در سال گذشته

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات غرب مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه 126 میلیون تومان سهم نذورات شهرستان نوشهر در سال 94 بود که نذورات جمع‌آوری‌شده 135 میلیون و 750 هزار تومان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: برای بازسازی عتبات عالیات کل نذورات جمع‌آوری‌شده در غرب مازندران در سال گذشته 450 میلیون تومان بوده است.

محمدرضا شهریور یادآور شد: در 2 ماه اخیر مبلغ 17 میلیون و 500 هزار تومان نذورات برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری و به استان واریز شد.

** علاقه به اهل بیت(س) آمیخته با جان و ذهن مردم ما است

فرماندار نوشهر هم با اشاره به اینکه در این مغوله هرچقدر بتوانیم باید فرصت‌سازی کنیم، گفت: علاقه به اهل‌بیت(س) جزء مولفه‌های بومی است که آمیخته با ذهن و جان مردم است و در واقع یک سرمایه بزرگ معنوی است.

وی افزود: در اربعین نیز مردم نوشهر بیشترین مبلغ را در کوتاه‌ترین زمان پرداخت کردند که ما به این قضیه افتخار می‌کنیم.

علی شادمان خاطر نشان کرد: صدام در زمان جنگ تحمیلی می‌خواست نفوذ ایران را در منطقه بکاهد اما اکنون ایران اسلامی تاثیرگذارترین کشور در عراق است.

وی در پایان اضافه کرد: این بزرگترین فرصت برای کشور ما است چراکه عراق جایگاه قبور اهل‌بیت(س) است که هرچقدر این روابط گسترش یابد سطح تاثیرگذاری سیاسی کشور ما نیز مضاعف می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴