تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۱۹۸۸۰۸
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: با این وجود پیش بینی می‌شود تا پایان این دولت، تمام پروژه های نیمه تمام به پایان برسد.
۰
plusresetminus
پروژه‌های نیمه‌کاره تا پایان دولت یازدهم به اتمام می‎رسد
به گزارش بلاغ به نقل از چالوس ما، علی عمران محمدزاده در جشنواره خیرین مدرسه ساز کلاردشت اظهار کرد: در ابتدای دولت دکتر روحانی شش پروژه نیمه تمام در کلاردشت وجود داشت که تمام آنها تا پایان دولت تحویل داده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت در ادامه به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: با این وجود پیش بینی می‌شود تا پایان این دولت، تمام پروژه های نیمه تمام به پایان برسد.

وی تصریح کرد: با وجود آنکه تعریف پروژه‌های جدید در دستور کار دولت تدبیر و امید نبود، با این حال، دو مدرسه جدید در این دولت در شهرستان کلاردشت کلنگ‌زنی شد.

محمدزاده با باین اینکه خیران برای افتتاح پروژه‌های آموزشی در دهه فجر سال گذشته، 570 میلیون تومان جمع‌آوری کرده بودند، ادامه داد: پروژه‌های نیمه‌کاره آموزشی کلاردشت، 5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که 4 میلیارد و 200 میلیون آن در دولت روحانی تأمین شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت در پایان با بیان اینکه با همکاری شهرداری، درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش حضور پررنگ از محل عوارض شهرداری با رشد خوبی همراه بوده است، گفت: علاوه بر این در جشنواره‌های فرهنگی و پژوهشگاه نیز موفقیت‌های چشمگیری بدست آورده‌ایم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴