تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۱۹۸۶۵۳
امام جمعه آزادشهر گفت: یک فرد انقلابی هرگز مبارزه با استکبار را از برنامه‌های زندگی خود حذف نمی‌کند.
۰
plusresetminus
مسئولان پاسخ دهند برای تحقق اقتصاد مقاومتی چه کردند/ مبارزه با استکبار برنامه زندگی یک فرد انقلابی است
به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر، حجت الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در مراسم یادواره شهدای روستای جامخانه با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهید گمراه نشوید پشتیبان مراجع تقلید باشید، اظهار کرد: مردم برای گمراه نشدن در زمینه‌های سیاسی پشتیبان ولی فقیه باشند.

وی به اهمیت جایگاه رهبر جامعه اشاره کرد و افزود: اگر رهبر جامعه را تنها بگذاریم این ما هستیم که تنها خواهیم ماند و حرف امام(ره) و شهدا نیز همین بود.
امام جمعه آزادشهر استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم را هدف امام(ره) دانست و گفت: حمایت از مردم و ملت مظلوم مکتب ما است و اگر انقلاب شعار دفاع از مظلومین داد شهدای مدافع حرم دارند به آن عمل می‌کنند.

قلی‌پور با اشاره به سخنان عده‌ای که حرف از امام می‌زنند و خود را انقلابی معرفی می‌کنند، تصریح کرد: این عده سعی در گرفتن روحیه استکبارستیزی از مردم و حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند.

وی تاکید کرد: یک فرد انقلابی هرگز مبارزه با استکبار را از برنامه‌های زندگی خود حذف نمی‌کند.

سخنران یادواره شهدای روستای جامخانه با اشاره به نام‌گذاری سال به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، بیان کرد: مسئولان پاسخ دهند برای تحقق این شعار چه کردند.

قلی‌پور از حضور استانداران در هتل گران قیمت در مشهد جهت حضور در همایش تحقق شعار اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد و گفت: مسئولان خودشان را مسخره کنند چون اینکار مسخره کردن مردم بود.

وی با ابراز خوشحالی از تصمیم استاندار مبنی بر ممنوع کردن فروش برنج خارجی در استان، اضافه کرد: در اکثر مراسمات در استان از برنج خارجی استفاده می‌شود و این یک ایراد است.

قلی‌پور از نسبت دادن هر چیز خوب به خارجی‌ها انتقاد کرد و افزود: در فکر ما آنقدر کار کردند که انتظار تولید کالای خوب در داخل را نداریم.

امام جمعه آزاد شهر در پایان با اشاره به از جان گذشتگی شهدا برای حفظ انقلاب، خاطرنشان کرد: امروز ما برای اقتدار نظام اسلامی چقدر حاضریم تلاش کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما