تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۱۹۸۴۱۳
کاروان دوچرخه‌سواری حرم تا حرم شهرستان نکا پس از حضور در منزل شهدای مدافع حرم شهرستان، حرکت خود را به سمت مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی در تهران آغاز کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، پیش از ظهر امروز باحضور برخی از مسئولان شهرستان و با برگزاری مراسمی نمادین، کاروان دوچرخه‌سواری شهرستان نکا به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی به سمت تهران حرکت کرد.

در این مراسم نمادین که در یادمان شهدای گمنام شهرستان برگزار شد، نماینده دفتر امام جمعه نکا این حرکت را یک مهاجرت در راه خدا توصیف و اظهار کرد: پیمودن مسیر حرم تا حرم از نکا تا تهران مصداق بارز مهاجرت و مجاهدت در مسیر الهی است که باید قدر آن را برای اثر گذار بودن این برنامه دانست.

همچنین مدیر ورزش‌وجوانان و فرمانده راهنمایی‌ورانندگی شهرستان نیز برخی نکات ضروری ازجمله هماهنگی‌های طول مسیر و نکات مهم ترافیکی جهت گذران سلامت مسافت مد نظر و رسیدن به مقصد را گوشزد کردند.

اعضای این کاروان که نام شهدای مدافع حرم را برای خود برگزیده‌اند پیش از حرکت به سمت تهران، با حضور در منزل شهدای مدافع حرم به تجلیل از مقام والای شهدا پرداختند.

دو دستگاه خودروی سواری و وانت در این مسیر این کاروان را همراهی می‌کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰