در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

چهاردهمین گردهمایی بزرگ رهروان ولایت در نکا

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۱۹۸۳۵۱
بنابر اعلام مدیر تبلیغات اسلامی نکا، چهاردهمین گردهمایی بزرگ رهروان ولایت شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمدعلی الیاسی در گفت‌وگو با پیک نکا با بیان این خبر، اظهار کرد: باتوجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن هفته غبار روبی مساجد به منظور ورود هرچه زیباتر به مهمانی خدا، برگزاری این همایش تدارک دیده شده است.

وی افزود: در این همایش که به منظور یادآوری تذکرات و بیان اهداف در کنار توجه به نکات انتظامی، بهداشتی و اعتقادی در ایام ماه مبارک رمضان برا ی مساجد تدارک دیده شده است، مسئولان هیئات مذهبی، هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، مداحان و شعرای آئینی، روحانیت و جامعه مبلغ شهرستان شرکت می‌کنند.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا، یا اشاره به حضور همه افراد و گروه‌های فعال مساجد در این برنامه، خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی نیز در قالب این همایش با موضوع مهدویت و نحله‌های انحرافی توسط حجت‌الاسلام محمدرضا نَصوری معاون آموزش بنیاد مهدویت کشور اجرا می‌شود.

بنابر اعلام این مسئول، چهاردهمین همایش رهروان ولایت نکا صبح روز چهارشنبه 12 خرداد در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما