تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۱۹۸۱۰۵
بنابر اعلام مدیر تبلیغات اسلامی نکا، باحضور جامعه روحانیت شهرستان، همایش طلایه‌داران تبلیغ در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی در گفت‌وگو با پیک نکا، با بیان این خبر، اظهار کرد: این همایش در راستای دستیابی به آخرین هماهنگی‌ها میان روحانیون و جامعه مبلغ شهرستان با برپایی یک کارگاه آموزشی با کیفیت در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی نکا برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام دکتر داوودنژاد از شهر مشهد مقدس برگزار شد، 90 نفر از جامعه روحانیت و مبلغ شهرستان نکا جهت آموزش و ارائه آخرین الگوهای اثرگذاری مخاطب و نکات مهم تربیتی تشکیل شد.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا با بیان لزوم برگزاری هدفمند چنین برنامه‌هایی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‍های خوبی جهت برگزاری مداوم چنین برنامه‍‌هایی در بازه‌های زمانی تعیین شده و با دعوت از اساتید باتجربه و توانمند انجام شده است.

این مسئول در پایان اشافه کرد: مهمان دعوت شده به این برنامه از اساتید حوزه و دانشگاه، مبلغ و عضو مرکز مشاوره بزرگ روانشناسی مذهبی در شهر مشهد بوده است تا افزایش هرچه بیشتر کیفیت را در برنامه سبب شود.

 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴