تاریخ انتشاريکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
کد مطلب : ۱۹۷۶۶۰
رئیس هیئات مذهبی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور از انتخاب شهید حاج رحیم کابلی بعنوان شهید شاخص هیئات مذهبی کشور در سال 95 خبر داد.
۰
plusresetminus
انتخاب شهید مدافع‌حرم «رحیم کابلی» به عنوان شهید شاخص هیئات مذهبی کشور
به گزارش بلاغ، رضا معممی مقدم رئیس هیئات مذهبی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران  بیان کرد: سردارکابلی  در شورای هیئات مذهبی سطح کشور در حیطه جنگ نرم و فرهنگی تلاش داشت  و اندیشه، اندوخته و سرمایه  ارزنده‌ای  برای ترویج و گسترش سیره امام حسین(ع) فراهم می کرد.

معممی  با اشاره به ویژگی این شهید گفت: بمنظور بسط و گسترش ایده، افکار و اعتقاد شهید حاج رحیم کابلی  و فراگیر کردن ویژگی و گفتمان این شهید در دشمن ستیزی و ولایتمداری که بعنوان مدافع حرم در خانطومان مجاهدت داشته و به درجه رفیع شهادت نائل گشت بعنوان شهید شاخص هیئات مذهبی کشور در سال 95 انتخاب گردید.

 رضا معممی مقدم  یادآور شد: انتشار  وصیت نامه ، زندگی نامه و سجایای اخلاقی شهید کابلی  می تواند برای  جامه و هیئات مذهبی کشور الگو قرار گیرد، و برای تحقق این امر تلاش خود را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی  کارکرد منحصر به فردی داردند،گفت:  ایجاد عزت و غرور  ملی از دریچه هیئات مذهبی  با راهبرد دشمن ستیزی و ولایتمداری در زمره کارکرد انحصاری هیئات مذهبی قرار دارد.

شایان ذکر است؛شهید کابلی از بازنشستگان سپاه کربلا و از راویان دفاع مقدس بود  که در عملیات ناجوانمردانه گروه‌های تکفیری ،  با نقض آتش‌بس 48 ساعته 17 اردیبهشت 95 در منطقه خان طومان سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
منبع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴