کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

دوری از مساجد علت بسیاری از انحرافات اجتماعی جوانان است

9 خرداد 1395 ساعت 7:35

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار گفت: مسجد به‌عنوان نخستین پایگاه فرهنگی، یک جایگاه بی‌بدیلی را از زمان پیامبر تا به امروز در میان ملت‌های مسلمان داشته است بنابراین راهبرد دشمن از قدیم الایام تا به حال کم اهمیت جلوه دادن مسجد است.


به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، اسماعیل نادعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار در همایش ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد و فرماندهان پایگاه مقاومت محلات شهرستان گفت: مسجد به‌عنوان نخستین پایگاه فرهنگی، یک جایگاه بی‌بدیلی را از زمان پیامبر تا به امروز در میان ملت‌های مسلمان داشته است بنابراین راهبرد دشمن از قدیم الایام تا به حال کم اهمیت جلوه دادن مسجد است.

وی به توجه ویژه به مسجد پس از انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: یکی از اقدامات برجسته پس از انقلاب اسلامی توجه ویژه به مساجد و اهمیت دادن به مسجد به‌عنوان پایگاه فرهنگی و معنوی مسلمانان بود.

نادعلی با بیان اینکه متأسفانه در چندسال اخیر مساجد مورد بی‌مهری قرار گرفته است خاطرنشان شد: امروز کسانی که ادعای مذهبی بودن دارند حتی جرأت پخش اذان از منابر را ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار مسجد را پایگاه سیاسی، اجتماعی، مذهبی و معنوی دانست و گفت: با تأسف باید گفت امروز جوانان به جای این که در مساجد حضور داشته باشند در خارج از آن در تیررس دشمنان قرار دارند.

نادعلی با اشاره به اهمیت طرح شجره طیبه صالحین تصریح کرد: تعالی معنوی جوانان در عرصه‌های معرفت دینی، تربیت اسلامی، بصیرت سیاسی و مهارت تشکیلاتی از اولویت‌های شجره طیبه صالحین است.

وی افزود: باید از توانایی و انرژی جوان در عرصه مختلف به شکل درستی استفاده کنیم تا دچار سردگمی و انحرافات اجتماعی نشوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار مسجد را پایگاه ابلاغ پیام اسلام معرفی کرد و گفت: امامان جماعات به‌عنوان نماد وحدت و همدلی باهمکاری فرماندهان پایگاه باید زمینه حضور بیشتر و پررنگ‌تر جوانان را در مساجد فراهم آورند.


کد مطلب: 197650

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/197650/دوری-مساجد-علت-بسیاری-انحرافات-اجتماعی-جوانان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com