تاریخ انتشارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
کد مطلب : ۱۹۷۲۵۷
امام جمعه موقت نکا بیان کرد: اگر نقش امامت و رهبری نبود، کشور و ملت ما به سرنوشت کشورهای منطقه مانند سوریه، یمنف فلسطین، عراق و افغانستان گرفتار می‌شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، حجت‌الاسلام سید مرتضی سیدی با اشاره به فرمان رهبری درخصوص جهاد کبیر در مقابل جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ملت شریف و بصیر ایران با جهاد کبیر تمام راه‌های نفوذی دشمنان و استکبار جهانی را مسدود می‌کنند.
 

وی به گرامیداشت جایگاه امام راحل پرداخت و افزود: در روزهای تلخ رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی مردم ایران و کشورهای مسلمان برای تشییع پیکر امام راحل حضور یافته و ایشان را در بهشت زهرا به خاک سپردند.

 

امام جمعه موقت نکا با بیان جایگزینی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سوی مجلس خبرگان به رهبری جدید انقلاب اسلامی پس از رحلت بانیانگذار انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ایشان نیز به لطف الهی مانند امام راحل با درایت و کیاست، کشور اسلامی ایران را از خطرات دشمنان داخلی و خارجی مدیریت و رهبری فرمودند.

 

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب با مدد الهی در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی اشراف کامل دارند، اگر نقش امامت و رهبری نبود کشور و ملت ما به سرنوشت کشورهای منطقه مانند سوریه، یمن، فلسطین، عراق و افغانستان گرفتار می‌شد.

 

خطیب موقت جمعه نکا در پایان به بیان معطر شدن فضایمازندران و خصوصاً شهرستان نکا در روزهای اخیر به مراسم شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی با این میزان از استقبال از سوی مردم نشان از ارادت جامعه به مقام شهدا و اثر گذاری آنان در میان مردم است.

 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴