تاریخ انتشارجمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۱۹۵۲۹۵
فرماندار میاندورود گفت: نقش خبرنگاران، روشنگری و تنویر افکار عمومی است و اقدامات مدیران و دستگاه‌ها هم باید به اطلاع مردم برسد.
۰
plusresetminus
نقش خبرنگاران، روشنگری و تنویر افکار عمومی است
به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر، ارسطو قادری روز گذشته در نشستی به‌مناسبت هفته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با حضور مسئولان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان و خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ابزارهای قدرتمند اطلاع‌رسانی رسانه‌ها هستند که می‌توانند برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی را به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه امام (ره) فعال نبودن روابط عمومی یک تشکیلات را باعث ابتر شدن آن تشکیلات می‌دانست، بیان کرد: اگر اطلاع‌رسانی خوب صورت بگیرد و به‌خوبی هدایت شود باعث آگاه سازی جامعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: نقش خبرنگاران، روشنگری و تنویر افکار عمومی است و اقدامات مدیران و دستگاه‌ها هم باید به اطلاع مردم برسد.
قادری با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها روابط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشند، خاطرنشان کرد: کار اصلی اطلاع‌رسانی را رسانه‌ها انجام می‌دهند به همین دلیل روابط عمومی‌ها ارتباط خود را با خبرنگاران قوی‌تر کنند.

وی با اشاره به تفاوت بین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، اظهار کرد: خبرگزاری‌ها بر اساس وظیفه خود خبرها را بدون گرایش سیاسی منتشر کنند.

قادری ادامه داد: اگر رسانه‌ها با حب و بغض اطلاع‌رسانی کنند در درازمدت دچار مشکل خواهند شد.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه در جنگ امروز رسانه‌های نقش مهمی دارند، گفت: خبرنگاران می‌توانند در این زمینه روشنگری کرده و از انحرافات جلوگیری کنند.

در ادامه این نشست اسماعیل حقی مدیر مسئول سایت میانخبر با بیان اینکه اطلاع یافتن از اقدامات و فعالیت‌های ادارات در سطح شهرستان حق مردم میاندورود است، بیان کرد: بعضی از ادارات در شهرستان در این زمینه فعال نیستند.

حقی افزود: رسانه‌ها زیان گویای مردم هستند و مدیران باید نسبت به مطالبات مردم که از سوی رسانه‌ها منعکس می‌شود پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت بیش از پنج سال از تأسیس شهرستان میاندورود همچنان ادارات شهرستان به صورت نمایندگی اداره می‌شوند و برای پاسخگویی باید از مدیران شهرستان ساری کسب اجازه کنند.

در پایان این نشست از خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی‌های ادارات میاندورود تجلیل شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴