با حضور مدیران و نمایندگان ادارات؛

ملاقات مردمی مسئولان شهرستان نکا برگزار شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۹۴۷۲۲
با حضور مدیران و نمایندگان ادارت، ملاقات مردمی مسئولان نکا در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، در طرحی یکپارچه و باحضور مدیران دولتی و نمایندگان ادارت نکا، ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم شهرستان، صبح امروز در مسجد جامع برگزار شد.
 

در این دیدار که زمان بیشتر آن به ملاقات چهره‌به‌چهره مسئولان با مردم اختصاص داشت، فرماندار نکا مردم را ولی‌نعمتان این انقلاب برشمرد و اظهار کرد: در قبال حضور فعال مردم در عرصه‌ها و مشارکت بالا در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی باید هرچه بیشتر در رفع مشکلات آن‌ها تلاش کرد.

 
 

وی افزود: باتوجه به شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به منظور استقلال و توانمندسازی کشور و دستیابی به توسعه پایدار نیاز به حضور فعال و مجدانه همه اقشار ازجمله مسئولان در  همه امور مرتبط با فعالیت‌های خود وجود دارد تا با اتکا به این مردم به استقلال کامل در همه زمینه‌ها دست پیدا کنیم.

 

فرماندار نکا با بیان لزوم رعایت قوانین و مقررات در ادارات توسط مسئولان خاطرنشان کرد: با این وجود لازم است گاهی اوقات برای حل مشکلات مردم و رفع گرفتاری آن‌ها قوانین را خم کنیم تا خدمات‌رسانی بهتری برای مردم در تمام عرصه‌ها انجام شود.

 

این مسئول اضافه کرد: اگر در ساعات اداری مأموریتی برای مدیران و مسئولان ادارات  پیش می‌آید حتماً نیروهای جایگزین در ادارات حضور پیدا کنند تا پاسخگوی امورات مردم بوده و در کار مردم خللی ایجاد نشود.

 

وی در پایان گفت: پروژه‌های مختلف و مهمی اعم از راه و شهرسازی، آب‌رسانی خصوصاً در مناطق روستایی و آب شرب شهر، گردشگری، 70 کیلومتر راه روستایی در بالادست و راه دسترسی نکا به دامغان که الان مشغول کار هستند، جاده نکا به نیرگاه، پل ورودی غربی شهر که امید است در هفته دولت شاهد افتتاح آن باشیم، بهره‌برداری می شود تا بتوان رفاه و آرامش بهتری برای شهروندان فراهم کرد.

 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴