بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه در پی شهادت مدافع حرم«حسین مشتاقی»

اعلام آمادگی بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع)

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۱۹۴۲۵۷
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در پی شهادت مدافع حرم«حسین مشتاقی»در سوریه، بیانیه ای صادر کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، در پی شهادت مدافع حرم «حسین مشتاقی» در سوریه، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر شهادت جانسوز مدافعان حرم در حلب سوریه که مورد حمله ناجوانمردانه تکفیری‌ها قرار گرفتند اگرچه باعث تأسف و تألم شدید تمام شیعیان و محبین اهل‌بیت (ع) شد، اما واقعیت آن است که آنان امروز نزد یارانشان «عند ربهم یرزقون» هستند و این ماییم که در میان روزمرگی‌های زندگی باقی‌مانده‌ایم و باید متأسف باشیم.

اما پس از انتشار اسامی شهدای مدافع حرم مازندران در تحولات اخیر در حومه حلب سوریه نامی که توجه دانشگاهیان سوادکوه را به خود جلب کرد نام شهید والامقام حسین مشتاقی از شهرستان نکا بود.

شهید حسین مشتاقی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه بوده که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در سرزمین شام، مردانه جنگید و نشان داد «کل یوم عاشورا» در رفتارش متجلی است؛ چه در سرزمین مادری، در دفاع از نظام اسلامی و چه در هزاران کیلومتر دورتر از خاک خود در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (س). آرمان او اسلام بود و در این راه جان خود را تقدیم کرد، چراکه معتقد بود دفاع از اعتقادات محصور به مرزهای جغرافیایی نیست و در هر عرصه‌ای باید آماده جان‌فشانی در این مسیر بود.

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید محمدرضا خلیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی این مجاهد مردمی و پاسدار مدافع حرم، آمادگی خود را برای حضور میدانی در عرصه‌ی دفاع از حریم آل الله اعلام داشته و تأکید می‌نماید سربازان جوان امام خامنه‌ای (مدظله عالی) اذن میدانی از فرمانده دلاور خود می‌خواهند تا کار دشمنان اسلام عزیز را در لحظه، به پایان شوم خود برسانند.

در پایان شهادت دلاوران مازندرانی مدافعان حرم را به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم، هم‌وطنان گرامی به‌ویژه مردم شهیدپرور استان مازندران تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴