تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۱۹۲۷۰۱
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل گفت: چه زیبا خمینی کبیر(ره) روز میلاد بزرگ‌ترین حماسه‌ساز تاریخ بشریت را «روز پاسدار» نامید و این فرصت مناسبی است که پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها به سیدالشهدا(ع) اقتدا کنند.
۰
plusresetminus
اهدای گل به پاسدارن آملی توسط مدیر اداره اوقاف+عکس
به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، حجت‌الاسلام رسول علیخانی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل و جمعی از کارشناسان این اداره به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با حضور در سپاه ناحیه آمل به فرمانده و پاسداران این ناحیه گل اهدا کردند.

 

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل در جمع پاسدران سپاه این شهرستان بابیان اینکه امام حسین(ع)، بزرگ‌ترین پاسدار دین و شرف و آزادگی است و چه زیبا فرزند بزرگوارش، خمینی کبیر(ره) روز میلاد بزرگ‌ترین حماسه‌ساز تاریخ بشریت را «روز پاسدار» نامید، خاطرنشان کرد: این فرصت مناسبی است که پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها به سیدالشهدا(ع) اقتدا کنند.

 


رسول علیخانی با اشاره به پاسداران دوران دفاع مقدس که مخلصانه از جان خود گذشتند تا حسینی شوند و با جهاد عاشورایی، حکومت و وطن خویش را سرافراز ساختند تصریح کرد: سنگرهای سازندگی امروز کشور، سنگر هشیاری در برابر توطئه‌های پنهان دشمنان، سنگر مبارزه‌ها با جنگ‌های روانی دشمنان و سنگر حفظ دست‌آوردهای نظام به ویژه ولایت مطلقه فقیه است که پاسداران باید راه آنان را در سنگرهای جدید ادامه دهند.

 

وی در ادامه افزود: اگر امام حسین(ع) با دشمن به ظاهر مسلمان و کفر زیر نقاب اسلام کنار می‌آمد تمام اهداف انبیاء و زحمات ۲۳ ساله پیامبر(ص) از بین می‌رفت و همان جاهلیت اولی و دومی بازمی‌گشت و این سخن خود امام حسین(ع) است.

 

 

علیخانی به دلیل نام‌گذای این روز به نام پاسدار اشاره کرد و گفت: امام حسین(ع) خود پاسدار اسلام و اهداف و آرمان انبیا بود و الان وظیفه سپاه و بسیج سنگین‌تر از زمان جنگ تحمیلی است و بایستی در عرصه جنگ نرم به مقابله با دشمن بپردازد و نگذارد دشمن در دل جوانان ما و در خانه‌های ما رسوخ پیدا کند.

 

 

 


وی در پایان اخلاص را یکی از سلاح‌های مهم و بُرنده عنوان کرد و افزود: امید به آن که با تشخیص درست راه از بیراهه و دوست از دشمن و اطاعت از فرامین رهبری در حفظ انسجام و بصیرت افزایی، چالش‌های پیچیده و گردنه‌های پر مخاطره پیش روی نظام را بدون لغزش به سلامت پشت سر گذاریم.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴