تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۱۹۱۳۷۶
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت با تاکید بر پیوستن رژیم سعودی به رژیم صهیونیستی و مخالفت آل سعود با دستیابی ملت فلسطین به حقوق خود تاکید کرد حزب الله امکاناتی در اختیار دارد که می‌تواند اسرائیل را نابود کند.
۰
plusresetminus
عربستان عملا در کنار اسرائیل قرار گرفته است
به گزارش بلاغ، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در این نشست به توسعه‌طلبی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت اعلام الحاق جولان اشغالی سوریه به رژیم صهیونیستی، تاکیدی بر توسعه‌طلبی این رژیم و تلاش برای اشغال کرانه باختری و الحاق آن است.

وی افزود: راه حل دو دولت یعنی ترسیم مرزهای اسرائیل و سیطره بر به باقی فلسطین که اشغال فلسطین را مشروعیت می‌بخشد و ما با تمام قدرت با آن مقابله خواهیم کرد.

شیخ نعیم قاسم با استناد به آیات قرآن کریم اظهار داشت ان شاء‌الله آینده از آن مقاومت و تنها راه حل است.

وی تاکید کرد: فداکاری‌ها و جانفشانی مقاومت بیشتر از خسارت‌های ذلت و خواری و تسلیم طرف مقابل است.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: اشغالگر هرگز نمی‌تواند مستقر و با ثبات شود مادامی که مقاومت ادامه دارد و با وجود خون پاک رزمندگان مقاومت چه در لبنان و فلسطین و تا زمانی که مقاومت وجود دارد، اشغالگری هرگز روی ثبات نخواهد دید و هرگز نمی تواند پایه‌هایش را تثبیت کند مادامی که ملت مقاومت وجود دارند.

معاون سید حسن نصرالله گفت: با وجود امکاناتی که اشغالگران و حمایت‌های بین المللی از آن برخوردارند،‌ملت فلسطین را نمی‌توان شکست داد.

وی با اشاره به نقش مهم امام خمینی(ره) در اثبات نامشروع بودن رژیم صهیونیستی و جمله معروف ایشان که اسرائیل باید از صحنه هستی محو شود، افزود: تا زمانی که ملتی مقاومت می‌کند و مقاومتی وجود دارد، فلسطین هرگز از آن صهیونیست‌ها نیست.

شیخ نعیم قاسم درباره رژیم آل سعود گفت: عربستان سعودی به صراحت اعلام کرد در کنار پروژه صهیونیستی و مخالف بازگشت فلسطین به مردم فلسطین و اعاده حقوق آنهاست.

وی افزود: طرح خصمانه علیه ملت‌های اسلامی، سه پایه دارد که شامل آمریکا، اسرائیل و گروه‌های تکفیری که عربستان سعودی از آن حمایت می‌کنند.

معاون سید حسن نصرالله تاکید کرد: تمام جنگ‌های منطقه به خاطر وجود اسرائیل صورت گرفته است و عربستان سعودی به تیم کمپ دیوید طرفدار اسرائیل پیوسته است و از تروریسمی که به نفع صهیونیست‌ها عمل می‌کند، حمایت می‌کند.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: ما در بالاترین سطح از آمادگی برای مقابله با اسرائیل هستیم و امکاناتی در اختیار داریم که این رژیم را در هم می‌کوبد و از بین می‌برد.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: ما به پیروزی اطمینان داریم و مسیر را هر چه قدر جانفشانی و فداکاری نیاز داشته باشد، خواهیم پیمود و با توطئه‌ها مقابله خواهیم کرد.
منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴