تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۱۹۱۱۹۰
فرماندار رامسر در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام و شهدای ترور گفت: همه دستگاه ها و ادارات شهرستان در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و مراسم شهدای ترور رامسر تمام تلاش خود را داشته باشند.
۰
plusresetminus
مراسم بزرگداشت ارتحال امام ره) و شهدای ترور رامسر برگزار می‌شود
به گزارش بلاغ به نقل از نیمه پر رامسر، حسین شعبان سروری در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای ترور شهرستان رامسر ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک مبعث پیامبر اعظم (ص) گفت:  با توجه به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در هر سال در نظر داریم تا در سال جاری نیز با اجرای برنامه های متنوع این روز در جهت هر با شکوه تر شدن مراسم ارتحال امام بکوشیم.

وی افزود:  امام خمینی (ره) با توجه به اندیشه ها و آرمان های اسلامی و والایی که داشتند به دنبال احیا اسلام ناب بودند و توانستند نهضت بزرگی را با توکل بر خدا و به واسطه حضور و حدت مردم ایجاد کنند که این نهضت تحولات بسیار شگرفی را به وجود آورد و در سطح دنیا شاهد اتفاقات بین المللی و جریان های زیادی به تبع این نهضت هستیم.

فرماندار رامسر در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه رهبری های ولی امر مسلمین با اقتدار هرچه بیشتر در راستای اهداف و آرمان های امام در حال پیشرفت و توسعه است و ما مسئولان نیز باید تمام تلاش خود را کنیم تا زمینه های ثبات و اقتدار نظام را هر چه بیشتر میسر کنیم و در رسیدن به آن آرمانهای والا تلاش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های بزرگ و فرهنگی کشور برگزاری بزرگداشت سالگرد امام (ره) می باشد افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) باید با همکاری همه دستگاه ها آنگونه که در شان امام و انقلاب است در قالب برنامه های فرهنگی و اجتماعی مختلف برگزار شود.

وی با اشاره به شهادت شهدای ترور رامسر در خرداد سال ۶۱ خاطر نشان کرد: در برهه ای از تاریخ انقلاب اسلامی گروهک های منافق و ضد انقلاب زیادی در جهت تضعیف انقلاب ایجاد شده بود که با حضور نیروهای بسیجی و هوشیاری مردم این حرکت ها از بین رفت و در این راه شهدای زیادی را نیز از دست دادیم که یاد و خاطره آنها همیشه زنده است.

حسین سروری بیان کرد: برنامه هایی برای شهدای ترور رامسر در نظر گرفته شده اشت که باید به نحو شایسته برگزار شود تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید پیوند بزنیم.

سروان خمسیه جانشین فرمانده سپاه پاسداران رامسر نیز در این جلسه افزود: یکی از برنامه های بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) اعزام منتخبین به نمایندگی از مردم با ده دستگاه اتوبوس می باشد که در سالروز مراسم ارتحال امام در جهت تجدید بیعت با آرمان های ایشان است.

وی  همچنین از برگزاری برنامه های فرهنگی و معنوی در طول اعزام مردمی تا مرقد امام خمینی(ره)  نیز خبر داد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴