اختصاصی / حمایت رئیس هیئت کشتی مازندران از رضا یزدانی:

رسول خادم خودش گوش شکسته است و می داند یزدانی چه کشید

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۱۹۰۹۱
رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: بحث رضا یزدانی با کشتی گیری که از حضور در رقابت های انتخابی تمرد کرده فرق دارد.
۰
plusresetminus
رسول خادم خودش گوش شکسته است و می داند یزدانی چه کشید
به گزارش خبرنگار ورزشی بلاغ،علی اصغر ثمربخش که در یک گفتگوی زنده ی رادیویی شرکت کرده بود، اظهار داشت: نفس کار انتخابی تیم ملی همراه با قانون مداری، آرزوی کشتی دوستان کشور است. برگزاری قانونمند مسابقات انتخابی و اجباری شدن حضور تمام کشتی گیران در آن، خواسته همه است. در سالهای گذشته شاهد بودیم که بعضی از کشتی گیران بدون حضور در انتخابی به تیم ملی راه پیدا می کردند.
وی افزود: در این میان بحث کشتی گیری که با مصدومیت مواجه شده با دیگران متفاوت است. در موضوع رضا یزدانی بنده نمی خواهم مدافع وی باشم اما می خواهم بگویم بین کشتی گیری که از حضور در مسابقات انتخابی تمرد کرده و کشتی گیری که مصدوم بوده، فرق وجود دارد.
رئیس هیئت کشتی مازندران ادامه داد: رضا یزدانی در المپیک گذشته با مصدومیت شدیدی مواجه شده و سلامتی اش را از دست داد. او تحت نظر پزشک است و همسر او 8 ماه است که از او پرستاری می کند. یزدانی بعلت مصدومیتش نتوانست در انتخابی کشتی بگیرد.
وی با رد صحبت هایی مبنی بر امتناع یزدانی از حضور در مسابقات انتخابی اذعان داشت: روز یکشنبه ای بود که از ایشان (یزدانی) برای حضور در کمیته پزشکی دعوت بعمل آمد و وی هم در آنجا حضور یافت. این کمیته اخیراً نامه ای ارسال کرده و در آن اعلام نموده که وضعیت یزدانی رو به بهبود است و تیم ملی کشتی آزاد کشورمان می تواند از حضور او بهره ببرد.
ثمربخش اضافه کرد: آقای رسول خادم خودش گوش شکسته است و می داند یک ورزشکار مصدوم چه سختی ها و مشقاتی را تحمل می کند تا به شرایط آرمانی برگردد. او می داند که رضا یزدانی و خانواده اش پس از آن مصدومیت چه روزگار سختی را پشت سر گذاشته اند.
وی تصریح کرد: من به صداقت و قانون مداری کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایمان دارم و به تصمیم آنها احترام می گذارم اما با توجه به اینکه رضا یزدانی مقابل چشم رسول خادم در المپیک مصدوم شد و او هم می داند این کشتی گیر در ماه های اخیر چه کشیده است از ایشان تقاضا دارم که به این پهلوان عزیز ما نگاه ویژه ای داشته باشد تا شاهد افتخارآفرینی های رضا یزدانی برای کشورمان باشیم.
رئیس هیئت کشتی مازندران در مورد برگزاری مجمع فدراسیون کشتی برای انتخاب رئیس جدید این فدراسیون نیز گفت: برگزاری این مجمع در زمان اعلام شده و قبل از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید اصلاً به صلاح نیست.
ثمربخش خاطرنشان کرد: چه موافقان و چه مخالفان برگزاری مجمع در مورد زمان برگزاری آن اتفاق نظر دارند و همگی برگزاری مجمع قبل از پایان کار دولت دهم را مناسب نمی دانند. امیدوارم وزیر محترم ورزش و جوانان در برگزاری مجمع در این زمان تجدید نظر نماید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴