تاریخ انتشارسه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۱۸۸۳۸۰
معاون بهداشت و درمان کل سپاه با اشاره به جاری شدن سیل در برخی نقاط کشور طی چند روز گذشته گفت: سپاه به 1300 نفر از سیل‌زدگان کمک‌های بهداشتی و درمانی ارائه کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سردار احمد عبدالهی، معاون بهداشت و درمان کل سپاه درباره فعالیت‌های سپاه در کمک به سیل‌زدگان اخیر اظهار داشت: سپاه پاسداران رسالت و وظیفه اصلی که بر عهده دارد حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است؛ یعنی سپاه مکلف است که در برابر هر آنچه کشور را مورد خطر قرار می‌دهد، وارد عمل شود؛ که ممکن است این خطر، تهدیدی امنیتی و نظامی و یا حتی حوادث غیر مترقبه باشد.

وی افزود: بر این اساس در سیل اخیر که هم در برخی شهرهای شش استان کشور مانند استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان، موجب خساراتی شد، با ابلاغیه فرماندهی کل سپاه مقرر شد که برای رفع نیازمندی‌های این استان‌ها هر آنچه می‌توانیم، کمک کنیم.

سردار عبدالهی ادامه داد: لذا در این رابطه معاونت‌های بهداری سپاه در استان‌های سیل‌زده آمادگی خود را برای همکاری با بخش کشوری در راستای کمک به آسیب‌دیدگان از سیل اعلام کردند؛ اما خوشبختانه در پنج استان از شش استان سیل‌زده به علت کمبود خسارات جانی، نیازی به بهره‌گیری از سپاه نبود، و فقط در استان خوزستان که میزان خسارات بیشتر بود، سپاه کمک‌هایی را ارائه کرد؛ بدین ترتیب سپاه در این استان به 1300 نفر کمک‌های بهداشتی و درمانی ارائه کرد./م
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴