تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۱۸۷۴۳۴
همه ما روزانه ده ها، شاید صدها مرتبه تلفن هوشمندمان را برای انجام کارها روشن و خاموش می‌کنیم. وسیله اصلی برای انجام این کار، دکمه فیزیکی پاور بوده که در صورت استفاده مکرر و طولانی، طبیعی است که پس از مدتی دچار استهلاک شده و در کارش اختلال ایجاد شود، یا بدتر به طور کامل از کار بیفتد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، برای اینکه از چنین مشکلی جلوگیری کنید، راه های زیادی وجود دارند: می توانید روشن و خاموش کردن اسمارت فون را به دست حسگرها بسپارید، دکمه‌های فیزیکی کم اهمیت‌تر را برای این کار در نظر بگیرید یا اینکه از نمایشگر لمسی دستگاه در حکم دکمه پاور استفاده کنید.
 
اپلیکیشن DTSO برای همین منظور طراحی شده. با آن می توانید علاوه بر روشن و خاموش کردن موبایل با دابل تپ، هر روش ممکن دیگر را به کار گرفته تا میزان استفاده و استهلاک دکمه پاور را به حداقل ممکنش برسانید.
 
پس از نصب و صدور دسترسی های لازم برای اپلیکیشن، حالا می توانید نحوه قفل کردن و بازگشایی صفحه نمایش را از قسمت تنظیمات برگزینید. برای هر دو عمل، حالات مختلفی را در DTSO شاهد خواهید بود. به عنوان مثال برای قفل کردن صفحه، چهار گزینه مختلف در اختیار شما قرار گرفته: قفل از طریق ویجت نوار ابزار، ویجت شناور (تقریبا مشابه Assistive Touch گجت های اپل)، حسگر مجاورت و تکان دادن دستگاه.
 
صفحه موبایل خود را با دو ضربه روشن و خاموش کنید +دانلود

برای بازگشایی هم دقیقا همین گزینه ها را در اختیار دارید، که البته جایگزینی دکمه های کم و زیاد کردن صدا با دکمه پاور هم به آن اضافه گشته. چه برای قفل صفحه و چه برای بازگشایی، هر حالتی که انتخاب کنید قابل شخصی سازی است. مثلا اگر خواستار بازگشایی صفحه نمایش با لرزاندن دستگاه هستید، می توانید تعداد دفعات لرزش لازم برای روشن شدن صفحه را خودتان تعیین کنید، که موبایل به طور اتفاقی در دست یا جیبتان روشن نشود.
 
نکته بسیار خوب در مورد DTSO، آوردن قابلیت دابل تپ (دوبار ضربه) به گجت هایی است که به طور پیش فرض این امکان را برای بازگشایی صفحه در خود ندارند. این اپلیکیشن خوشبختانه برای ارائه خدماتش هزینه ای از شما نمی گیرد و کاملا رایگان است. بنابراین دانلود و تست آن نه تنها ضرری ندارد، بلکه می تواند جلوی هزینه اضافی برای تعمیر یا تعویض دکمه پاور موبایل تان را هم بگیرد.

نرم‌افزار فوق را برای سیستم عامل اندروید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

صفحه موبایل خود را با دو ضربه روشن و خاموش کنید +دانلود
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴