اختصاصی/وقتی نمایندگان به تعطیلات تابستانه می روند؛

از لغو برنامه های مجلس تا انتظار نماینده های جدید برای تایید اعتبارنامه

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۱۸۷۲۸
نمایندگان که قرار بود برای تجدید میثاق با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) بروند، این برنامه را لغو کرده و به زمان دیگری هم موکول نکردند.
۰
plusresetminus
از لغو برنامه های مجلس تا انتظار نماینده های جدید برای تایید اعتبارنامه
به گزارش بلاغ،امروز خبر لغو برنامه حضور نمایندگان مجلس در مرقد امام (ره ) ، لغو دیدار نمایندگان به حسن روحانی و همچنین لغو خبر حضور رئیس جمهور منتخب در مجلس اعلام شد.
نمایندگان که قرار بود برای تجدید میثاق با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) بروند، این برنامه را لغو کرده و به زمان دیگری هم موکول نکردند.
قرار بود امروز نمایندگان ساعت 10 صبح با حضور در مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های آن امام تجدید میثاق کنند.
***
برخی نمایندگان که عجله زیادی برای دیدار و ملاقات با رئیس جمهور منتخب داشتند، اخباری مبنی بر دیدار با حسن روحانی طی این روزها اعلام کردند که همه آنها امروز تکذیب شد.
طبق آخرین اخبار قرار شده است که نمایندگان بعد از تعطیلات دو هفته ای تابستانی دیداری رسمی با روحانی داشته باشند. البته در این فاصله زمانی نمایندگان دیدارهایی را به طور غیر رسمی انجام خواهند داد.
تعطیلات نمایندگان از 8 تا 21 تیرماه بوده و پس از آن برنامه هایی برای برگزاری دیدارهای رسمی با رئیس جمهور منتخب خواهند داشت.
***
محمدمهدی مفتح از حوزه انتخابیه تویسرکان، حمیدرضا مشهدی عباس از حوزه انتخابیه دماوند، شمس‌الله شریعت‌نژاد از حوزه انتخابیه رامسر و عمران علی‌محمدی از حوزه انتخابیه ایلام در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس برگزیده شدند.
اعتبارنامه نمایندگان جدید بعد از تعطیلات تابستانی مورد رسیدگی قرار می گیرد. سپس شورای نگهبان انتخاب این نمایندگان را تایید می کنند و به شعب ارسال می شود.
***
پس از درگذشت حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده نماینده پرکار و فعال تفت و میبد ، گویا مجلسی ها فراموش کردند که تدارک برگزاری انتخابات این حوزه را در زمان انتخابات ریاست جمهوری فراهم کنند.
این در حالیست که انتخابات میان دوره ای برگزار شد و 4 نماینده برای 4 حوزه انتخابیه با رای مردم انتخاب شده و اعتبارنامه آنها منتظر پایان تعطیلات تابستانی مجلسی هاست.
در این شرایط مردم تفت و میبد باید منتظر بمانند تا انتخابات دیگری در کشور برگزار شود و در موازات آن نماینده ای برای شهرهایشان معرفی و آغاز به کار کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴