تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۱۸۶۶۴۰
امیرالکونین عطیه‌ای از سوی حضرت رحمان به همه بشریت است که بهانه هر نکبت و بدفرجامی را از ابناء بشر گرفته است مولود کعبه، نه نیاز گذشته، که نیاز اساسی امروز و فرداهای بشریت است. سعادت دوسرا تنها با تاسی از آن امام مظلوم میسر است و با نمونه‌گزینی از حکومت علوی است که می‌توان عدالت و تقوی و رفع ظلم و نابودی ظالم را در جهان معاصر انتظار داشت..
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، آیت‌الله سیدرحیم توکل طی اطلاعیه‌ای بمناسبت 13رجب، زادروز میلاد خجسته امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام، برقراری صلح و عدالت در جهان را تنها از طریق الگوقرار دادن سبک و سیره حضرت علی علیه‌السلام و حکومت آن امام مظلوم دانست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به وجود مدل حکومت علی علیه‌السلام، عدالت توام با تقوی و اخلاق را از شاخصه حکومت علوی ذکر کرد.

متن اطلاعیه آیت‌الله توکل بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

میلاد سراسر نور و رحمت و هدایت، مولی‌الموالی، اسدالله‌الغالب، اول مظلوم عالم، حضرت علی‌ابن‌ابیطالب علیه‌السلام بر همه شیعیان و محبان آن حضرت بویژه امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و نائب او امام خامنه‌ای تبریک و تهنیت باد.

امیرالکونین عطیه‌ای از سوی حضرت رحمان به همه بشریت است که بهانه هر نکبت و بدفرجامی را از ابناء بشر گرفته، چرا که بهترین الگوی عالم هستی را با خلقت علی علیه‌السلام و سبک و سلوک زندگی او به همه تاریخ عنایت فرمود.

مولود کعبه، نه نیاز گذشته، که نیاز اساسی امروز و فرداهای بشریت است. سعادت دوسرا تنها با تاسی از آن امام مظلوم میسر است و با نمونه‌گزینی از حکومت علوی است که می‌توان عدالت و تقوی و رفع ظلم و نابودی ظالم را در جهان معاصر انتظار داشت.

نظام اسلامی ما و رهبری جلیل‌القدر جهان اسلام با الگو قرار دادن آن جامع صفات الهی، توانستند اقتدار و عزت را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورند و در پرتو چنین فروغی است که انشاءالله به آرمان اصلی انقلاب اسلامی در رهبری جهان توسط حضرت حجت علیه آلاف التحیه والثناء دست خواهیم یافت. بمنه و کرمه

سیدرحیم توکل

نماینده مردم شریف مازندران در خبرگان رهبری

13رجب‌المرجب1437/دوم اردیبهشت1395

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰